Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.2024 Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszczu Gdańskim

Krzysztof Mościcki
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2024 11:46:00
Składania : 01-02-2024 08:30:00
Otwarcia : 01-02-2024 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Zamawiającym jest Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pruszczu Gdańskim, ul. Tysiąclecia 5,
83-000 Pruszcz Gdański, w imieniu i na rzecz którego działa Gmina Miejska Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego. Na mocy udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego – Szkołę Podstawową Nr 2 w Pruszczu Gdańskim, Pełnomocnik - Gmina Miejska Pruszcz Gdański, została upoważniona do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszczu Gdańskim.
Wszelkie niezbędne informacje znajdują się w załączeniu.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_24 Ogłoszenie o zamowieniu BZP nr 2024BZP 0006267401 z dnia 2024-01-24.pdf pdf 152.65 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom I IDW.doc doc 290.5 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom I IDW.pdf pdf 16751.57 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom II OPZ.rtf rtf 51.14 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom III Umowa (wzór).docx docx 28.88 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 1- formularz oferty.doc doc 85 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu.docx docx 21.74 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 3 - oświadcz. o speł. warunków udziału.doc doc 38.5 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 4 - oświadczenie grupa kapitałowa.doc doc 45.5 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 5 - kosztorys ofertowy (wzór).docx docx 34.71 2024-01-24 11:46:00 Postępowanie
1_24 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 30.01.2024.r KWOTA..doc doc 66.5 2024-01-30 11:47:31 Publiczna wiadomość
1_24 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 30.01.2024.r KWOTA..pdf pdf 303.66 2024-01-30 11:47:31 Publiczna wiadomość
1_24 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.pdf pdf 336 2024-02-01 14:05:17 Publiczna wiadomość
1_24 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.doc doc 42.5 2024-02-01 14:05:17 Publiczna wiadomość
1_24 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 697.11 2024-02-02 12:19:40 Publiczna wiadomość
1_24 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 58.5 2024-02-02 12:19:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-02 12:19 Krzysztof Mościcki 1_24 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

1_24 Informacja o wy [...].pdf

1_24 Informacja o wy [...].doc

2024-02-01 14:05 Krzysztof Mościcki Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp

1_24 Informacja, o j [...].pdf

1_24 Informacja, o j [...].doc

2024-01-30 11:47 Krzysztof Mościcki 1_24 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 30.01.2024.r KWOTA.

1_24 Informacja dla [...].doc

1_24 Informacja dla [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 362