Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-01-2024 12:18:00 |
Składania : | 30-01-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 30-01-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 698-237-307
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211, 41 322-17-00 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Dzienny Dom Senior+ w Starachowicach mieszczącego się w Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia lub po telefonicznym uzgodnieniu zamiany produktu na inny. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.
Lp. |
Rodzaj zamawianego artykułu |
ilość |
1. |
Długopisy zwykłe- kolor niebieski |
100 szt. |
2. |
Długopis Bic Round Stic Clic- kolor niebieski |
20 szt. |
3. |
Koszulki A5 pakowane po 50szt. |
2 szt. |
4. |
Spinacze małe biurowe 28mm |
10 szt. |
5. |
Nożyczki biurowe 21,5 mm |
8 szt. |
6. |
Papier ksero 500 arkuszy w paczce |
15 szt. |
7. |
Taśma klejąca biurowa 2cm |
10 szt. |
8. |
Korektor zwykły |
3 szt. |
9. |
Korektor na rolce |
5 szt. |
10. |
Torby papierowe brązowa z uchwytemA4 dno 10 cm |
100 szt. |
11. |
Torba papierowa brązowa z uchwytemA5 dno 10 cm |
100 szt. |
12. |
Ołówki Bic z gumką |
36 szt. |
13. |
Woreczki jednorazowe HDPE 10x27 cm- 1000 szt. |
6 szt. |
14. |
Kostka biała klejona- karteczki biurowe |
2 szt. |
15. |
Kostka klejona kolorowa- karteczki biurowe |
4 szt. |
16. |
Reklamówka jednorazowa zrywka HDPE do 3 kg |
5 szt. |
17. |
Folia aluminiowa gastronomiczna 60 metrów |
4 szt. |
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 02.02.2024 do godziny 14.
3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + dostawa pod wskazany adres )
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Dane dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.
Komunikaty