Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3/DDS/2024 Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Dzienny Dom Senior+ w Starachowicach mieszczącego się w Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip.

Ewa Pocheć
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2024 12:18:00
Składania : 30-01-2024 08:00:00
Otwarcia : 30-01-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 698-237-307

Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiający:                         

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Dział: Dzienny Dom Senior+

ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Nr tel. 668-216-211, 41 322-17-00

Adres WWW: cus.starachowice.eu

email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu

 

1.Tryb udzielenia zamówienia

Zapytanie ofertowe

2. Opis przedmiotu zamówienia

(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)

Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Dzienny Dom Senior+ w Starachowicach mieszczącego się w Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia lub po telefonicznym uzgodnieniu zamiany produktu na inny. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.


Lp.

Rodzaj zamawianego artykułu

ilość

1.

Długopisy zwykłe- kolor niebieski

100 szt.

2.

Długopis Bic Round Stic Clic- kolor niebieski

20 szt.

3.

Koszulki A5 pakowane po 50szt.

2 szt.

4.

Spinacze małe biurowe 28mm

10 szt.

5.

Nożyczki biurowe 21,5 mm

8 szt.

6.

Papier ksero 500 arkuszy w paczce

15 szt.

7.

Taśma klejąca biurowa 2cm

10 szt.

8.

Korektor zwykły

3 szt.

9.

Korektor na rolce

5 szt.

10.

Torby papierowe brązowa z uchwytem

A4 dno 10 cm

100 szt.

11.

Torba papierowa brązowa z uchwytem

A5 dno 10 cm

100 szt.

12.

Ołówki Bic z gumką

36 szt.

13.

Woreczki jednorazowe HDPE 10x27 cm- 1000 szt.

6 szt.

14.

Kostka biała klejona- karteczki biurowe

2 szt.

15.

Kostka klejona kolorowa- karteczki biurowe

4 szt.

16.

Reklamówka jednorazowa zrywka HDPE do 3 kg

5 szt.

17.

Folia aluminiowa gastronomiczna 60 metrów

4 szt.


3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

3.1.Termin wykonania zamówienia 02.02.2024 do godziny 14.

3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice

4.    Kryteria oceny ofert.

4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + dostawa pod wskazany adres )

5. Warunki udziału w postępowaniu:

5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.

5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

6.  Informacje dot. płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.

nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

Dane dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.





Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1- Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 16.09 2024-01-24 12:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie-1.docx docx 9.76 2024-01-24 12:18:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Długopis zwykły kolor niebieski 100 szt. - (0)
2 Długopis Bic Round Stic Clic kolor niebieski 20 szt. - (0)
3 Koszulki A5 pakowane po 50 szt. 2 szt. - (0)
4 Spinacze małe biurowe 28mm 10 szt. - (0)
5 Nożyczki biurowe 21,5 mm - 8 szt. - (0)
6 Papier ksero 500 arkuszy w paczce - 15 szt. - (0)
7 Taśma klejąca biurowe 2 cm - 10 szt. - (0)
8 Korektor zwykły - 3 szt. - (0)
9 Korektor na rolce - 5 szt. - (0)
10 Torby papierowe brązowe z uchwytem A4 dno 10 cm 100 szt. - (0)
11 Torba papierowa brązowa z uchwytem A5 dno 10 cm 100 szt. - (0)
12 Ołówki Bic z gumką - 36 szt. - (0)
13 Woreczki jednorazowe HDPE 10x27 cm 1000 szt. 6 szt. - (0)
14 Kostka biała klejona karteczki biurowe 2 szt. - (0)
15 Kostka klejona kolorowa Karteczki biurowe 4 szt. - (0)
16 Reklamówka jednorazowe zrywka HDPE do 3 kg - 5 szt. - (0)
17 Folia aluminiowa gastronomicza 60 metrów - 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 279