Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-01-2024 10:06:00 |
Składania : | 31-01-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 31-01-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211, 41 322-17-00 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci do wykonania realizację pozycji znajdującej się poniżej opisu przedmiotu zamówienia, usługi reklamowej, oraz dostawy do siedziby zamawiającego- Dzienny Dom Senior+ w Starachowicach mieszczącego się w Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip. W załączeniu do oferty prosimy o dołączenie projektu, wizualizacji pozycji zamówienia z logo dołączonym do w/w zapytania ofertowego jako załącznik Nr 3. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających przedmiot zamówienia zastrzegamy jednak, aby cena zawierała kwotę brutto z nadrukiem z doliczonym transportem, wysyłką, dostawą oraz wyceną jednostkową brutto za jedną sztukę. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.
Lp. |
Rodzaj artykułu reklamowego |
ilość |
1. |
Smycz krótka szerokość 15-20 mm (kolor paska czarny , kolor druku pomarańczowy jak w załączniku Nr 3) – smycz z karabińczykiem z jednej strony z drugiej z zapięciem żabką lub kółkiem. |
300 szt. |
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 06.02.2024 do godziny 14
3.2. Miejsce wykonania, dostawy przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + dostawa pod wskazany adres )
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Dane do dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.
Komunikaty