Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/02/24 Dostawa drobnego sprzętu wielorazowego użytku/ materiałów zużywalnych do sprzętu dla NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o.

Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2024 11:46:00
Składania : 08-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-02-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 374.83 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 90.35 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 1 - oferta.doc doc 204.5 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 2 - załącznik cenowy.xls xls 91.5 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 3 - oświadczenie wykonawcy-wykonawców wspólnie ubiegających się o udz.zam.art. 125 ust. 1.doc doc 39 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 4 - oświadczenie art. 125 ust. 5 (podmiot udestępn.zasoby).doc doc 63 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 5 - zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby-wzór.doc doc 45 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 6 - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.doc doc 40.5 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 7 - wzór pełnomocnictwa.doc doc 43 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 8 - grupa kapitałowa.doc doc 44.5 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 9 - wzór umowy.doc doc 116.5 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
dodatek nr 10 - oświadczenie o aktualności inf.zawartych w oświadcz.docx docx 19.51 2024-01-23 11:46:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 1.doc doc 259.5 2024-01-24 12:18:08 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 24.01.2024r.).xls xls 92 2024-01-24 12:18:08 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.doc doc 268.5 2024-01-25 09:40:38 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 5.doc doc 274.5 2024-01-29 11:13:23 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (po modyfikacji z dnia 29.01.2024r.).xls xls 92 2024-01-29 11:13:23 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 3.doc doc 260 2024-01-26 09:17:56 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 4.doc doc 260 2024-01-26 13:14:59 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.69 2024-01-30 10:58:10 Publiczna wiadomość
modyfikacja treści SWZ - przedłużenie terminu na składanie ofert.odt odt 122.88 2024-01-30 10:58:10 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.15 2024-02-01 12:20:09 Publiczna wiadomość
modyfikacja treści SWZ - przedłużenie terminu na składanie ofert.doc doc 283 2024-02-01 12:20:09 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 6.doc doc 364 2024-02-05 14:06:27 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 7.doc doc 275.5 2024-02-06 07:09:01 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.doc doc 71 2024-02-08 12:40:40 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.doc doc 320 2024-03-15 13:20:14 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 418.31 2024-04-15 14:45:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-15 14:45 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2024-03-15 13:20 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ ORAZ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 12, 15, 16, 17, 18, 22 - pismo z dnia 15.03.2024r.

wybór i unieważnieni [...].doc

2024-02-08 12:40 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].doc

2024-02-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi: 126.391,08 zł, w tym:
CZĘŚĆ NR 1 - 13.262,40 zł
CZĘŚĆ NR 2 - 3.477,60 zł
CZĘŚĆ NR 3 - 4.968,00 zł
CZĘŚĆ NR 4 - 1.490,40 zł
CZĘŚĆ NR 5 - 2.160,00 zł
CZĘŚĆ NR 6 - 3.240,00 zł
CZĘŚĆ NR 7 - 10.432,80 zł
CZĘŚĆ NR 8 - 1.166,40 zł
CZĘŚĆ NR 9 - 1.360,80 zł
CZĘŚĆ NR 10 - 3.564,00 zł
CZĘŚĆ NR 11- 1.296,00 zł
CZĘŚĆ NR 12- 3.105,60 zł
CZĘŚĆ NR 13 - 5.670,00 zł
CZĘŚĆ NR 14 - 7.118,28 zł
CZĘŚĆ NR 15 - 2.268,00 zł
CZĘŚĆ NR 16 - 9.180,00 zł
CZĘŚĆ NR 17 - 6.318,00 zł
CZĘŚĆ NR 18 - 5.670,00 zł
CZĘŚĆ NR 19 - 1.968,00 zł
CZĘŚĆ NR 20 -17.010,00 zł
CZĘŚĆ NR 21 - 15.400,80 zł
CZĘŚĆ NR 22 - 3.672,00 zł
CZĘŚĆ NR 23 - 2.592,00 zł
2024-02-06 07:09 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania nr 7.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-02-05 14:06 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania nr 6.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-02-01 12:20 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zmiana treści SWZ - zmiana terminu składania ofert.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

modyfikacja treści S [...].doc

2024-01-30 10:58 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SWZ I OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU/ INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

modyfikacja treści S [...].odt

2024-01-29 11:13 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 5 + zmodyfikowany dodatek nr 2 do SWZ (modyfikacja dotyczy pakietu/ zadania nr 3)

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

2024-01-26 13:14 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 4

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-01-26 09:17 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 3

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-01-25 09:40 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 2

odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-01-24 12:18 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia odpowiedzi na pytania nr 1

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1554