Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZTM.DU.3310.1.2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz odbiór pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 19-01-2024 12:31:00
Składania : 25-01-2024 23:59:00
Otwarcia : 26-01-2024 07:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 1 - Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM.pdf pdf 520.95 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 1 do Umowy - Wykaz materiałów eksploatacyjnych. do urządzeń biurowych.pdf pdf 627.77 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 2 - Wzór Umowy-sig.pdf pdf 927.89 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 2 do Umowy - Protokół zdawczo-odbiorczy zużytych materiałów eksploatacyjnych.pdf pdf 686.16 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 3 - Formularz Ofertowy.pdf pdf 808.36 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 3 do Umowy - Protokół odbioru dostawy.pdf pdf 777.27 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Zapytanie Ofertowe-sig.pdf pdf 758.98 2024-01-19 12:31:00 Postępowanie
ZTM.DU.3310.1.2024 Załącznik nr 3 - Formularz Ofertowy.docx docx 46.02 2024-01-19 12:31:00 Kryterium
ZTM.DU.3310.1.2024 Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 607.51 2024-01-29 11:04:25 Publiczna wiadomość
ZTM.DU.3310.1.2024 Wybór Wykonawcy-sig.pdf pdf 584.2 2024-02-02 07:35:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-02 07:35 Angelika Janus Zamawiający, Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych netto na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz odbiór pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych”, nr sprawy ZTM.DU.3310.1.2024, wybrano Wykonawcę - jak w załączniku.

ZTM.DU.3310.1.2024 W [...].pdf

2024-01-29 11:04 Dorota Koczakowska Informacja z otwarcia ofert

ZTM.DU.3310.1.2024 I [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych zgodnie z Zapytaniem ofertowym i Załącznikiem nr 1 do Umowy - Wykazem materiałów eksploatacyjnych 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZTM.DU.3310.1.2024 Z [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 368