Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-01-2024 11:24:00 |
Składania : | 26-01-2024 15:30:00 |
Otwarcia : | 26-01-2024 15:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Pieszycach, ul. Kościuszki 18, 58-250 Pieszyce
Rodzaje odbieranych odpadów z pojemników:
1) odpady zmieszane 1x240l
2) metale i tworzywa sztuczne 1x120l
3) papier 1x120l
3) szkło 1x120l
4) bio 1x120l
Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Pieszycach, ul. Kościuszki 18, 58-250 Pieszyce zawarta będzie od 16.02.2024 r.
Bardzo proszę o wypełnienie i podpisanie załączonej do zapytania ofertowego tabeli - Załącznik nr 1 PZ oraz dwóch oświadczeń.
Uprzejmie proszę o przesłanie oferty w wartości brutto.
W tabeli na Platformie Zakupowej proszę o wpisanie kwoty takiej samej jak w Załączniku nr 1 za maksymalny wskazany w ofercie czas świadczenia usługi.
Projekt umowy do wglądu wraz z Załącznikiem nr 2 RODO.
Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne zezwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych potrzebne do prowadzenia działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania aktualnego zezwolenia (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12. 2012 r. oraz Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 871 36 12.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty