Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-01-2024 14:39:00 |
Składania : | 26-01-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-01-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-14 11:52 | Olga Warszewska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2024-02-08 12:42 | Olga Warszewska | INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Część 2: Dostawa 20 szt. kamer internetowych ze stojakami |
2024-02-02 15:03 | Olga Warszewska |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Część 1: Dostawa 10 szt. dysków komputerowych |
2024-01-26 13:46 | Olga Warszewska | Informacja z otwarcia ofert z dnia 26.01.2024 r. |
2024-01-26 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Oznaczenie
sprawy
(numer
referencyjny): CRZP/6/009/D/24, ZP/3/WETI/24 INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1702) pn.: Dostawa dysków komputerowych i kamer internetowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Działając na podst. art. 222 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 15.175,00 PLN, w tym: Część 1: Dostawa 10 szt. dysków komputerowych – 4.175,00 PLN Część 2: Dostawa 20 szt. kamer internetowych ze stojakami – 11.000,00 PLN |
Komunikaty