Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UG.271.2.2024 Przebudowa drogi gminnej 111515R w m. Sobiecin i Koniaczów G111515R km 0+009,8-0+573,8 i 0+894,3-1+479,0

Dawid Pelc
Gmina Jarosław
Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2024 00:57:00
Składania : 07-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-02-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar robót i kosztorys ofertowy.zip zip 621.04 2024-01-18 00:57:00 Postępowanie
Załacznik nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 748.99 2024-01-18 00:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.zip zip 241115.04 2024-01-18 00:57:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10.docx docx 54.52 2024-01-18 00:57:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 164.87 2024-01-18 00:57:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 552.15 2024-01-18 01:00:55 Postępowanie
Pytania wraz z odpowiedziami.pdf pdf 49.42 2024-01-30 12:01:27 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.31 2024-01-30 12:38:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie treści SWZ.pdf pdf 56.04 2024-01-30 12:38:45 Publiczna wiadomość
Pytania wraz z odpowiedziami 2.pdf pdf 52.7 2024-01-30 15:04:03 Publiczna wiadomość
Pytania wraz z odpowiedziami 3.pdf pdf 48.09 2024-01-31 16:24:01 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 37.3 2024-01-31 16:32:20 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie treści SWZ 2.pdf pdf 56.19 2024-01-31 16:32:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert UG.271.2.2024.pdf pdf 617.43 2024-02-07 13:55:35 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 430.21 2024-03-01 18:59:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 67.09 2024-03-13 10:04:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-13 10:04 Dawid Pelc Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-01 18:59 Dawid Pelc Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-02-07 13:55 Dawid Pelc Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 6 000 000,00 zł.
2024-01-31 16:32 Dawid Pelc Uwaga! Ogłoszenie o zmianie ogłoszenie oraz ogłoszenie o zmianie SWZ.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-01-31 16:24 Dawid Pelc Uwaga! Odpowiedzi na pytania.

Pytania wraz z odpow [...].pdf

2024-01-30 15:04 Dawid Pelc Uwaga!!! Odpowiedzi na pytania 2.

Zamawiający informuje, że wskutek odpowiedzi nie wydłuży termonu składania ofert, z uwagi na fakt przedłużenia pierwotnego terminu dni 30 stycznia 2024 r.

Pytania wraz z odpow [...].pdf

2024-01-30 12:38 Dawid Pelc Uwaga!
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenie oraz ogłoszenie o zmianie SWZ.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-01-30 12:01 Dawid Pelc Uwaga!!!
Odpowiedzi na pytania.

Pytania wraz z odpow [...].pdf

2024-01-22 09:51 Dawid Pelc Uwaga!!!
Odpowiedź na wniosek.

Wniosek
Pytanie do rozdziału: 15. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu SWZ powyższego rozdziału w punkcie:
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
z istniejącego:
c) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej trzy roboty budowlane (w
rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy prawo budowlane) w ramach trzech różnych zamówień (dla potrzeb zamówienia
to także: jedna umowa/jeden stosunek zobowiązaniowy) o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł. bru􀆩o każda
(słownie: cztery miliony zł 00/100) i każde polegające (lub obejmujące swoim zakresem) na budowie (w
rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy prawo budowlane) lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy prawo
budowlane) lub remoncie (w rozumieniu art. 3 pkt 8 ustawy prawo budowlane) jednego odcinka drogi co najmniej
o statusie drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego i powierzchni co najmniej 6000 m2 - wszystkie
wymagania spełnione muszą być łącznie.
Na
c) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej trzy roboty budowlane (w
rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy prawo budowlane) w ramach trzech różnych zamówień (dla potrzeb zamówienia
to także: jedna umowa/jeden stosunek zobowiązaniowy) o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł. brutto o każda
(słownie: cztery miliony zł 00/100) i każde polegające (lub obejmujące swoim zakresem) na budowie (w
rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy prawo budowlane) lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy prawo
budowlane) lub remoncie (w rozumieniu art. 3 pkt 8 ustawy prawo budowlane) jednego odcinka drogi co najmniej
o statusie drogi gminnej - wszystkie wymagania spełnione muszą być łącznie.

Powyższa zmiana umożliwi dostęp większej ilości Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu.

Odpowiedź
Zamawiający NIE wyraża zgody na zmianę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
Warunek postawiony przez Zamawiającego wypełnia przesłanki określone w art. 16 ustaw Prawo zamówień publicznych.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1843