- Main page
- Proceeding ID 875691
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 875691 :
07/FZ/2024 Zapytania o cenę – badanie rynku, na wybraną armaturę Siemens
Wystawiający
-
UżytkownikBartosz Trzeciakowski
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-01-17 11:28:00
-
Placing offers2024-01-30 09:00:00
-
Opening of offers2024-01-30 09:05:00
-
Procedure
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Dział Zakupów i Gospodarki Materiałowej Komunalnego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Bydgoszczy, działając na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień w trybie Zapytania o cenę – badanie rynku, zaprasza do złożenia oferty na wybraną armaturę Siemens wymienioną w załączniku. Otrzymane oferty pozwolą Państwa firmę umieścić na „Liście Dostawców/Wykonawców”.
Wykonawcom z „Listy Dostawców/Wykonawców”
oferującym w chwili zamawiania (zakupu) najkorzystniejsze warunki dostawy
uwzględniające cenę, dostępność materiału, termin realizacji, jakość i koszt
dostawy będą udzielane zamówienia (dokonywane zakupy) w pierwszej kolejności.
Zamawiający może
korzystać z innych dostawców.
Do wyceny materiałów należy dodatkowo podać następujące informacje:
1. Termin gwarancji na oferowany materiał.
2. Proponowany termin płatności.
3. Deklarowany termin realizacji zamówienia.
4. Czas ważności proponowanych cen (min. 6 miesiące).
5. Określenie producenta proponowanych materiałów.
6. Deklaracje czy zamówiony materiał zostanie nieodpłatnie dostarczony do magazynu KPEC w Bydgoszczy przy
ul. Ks. J. Schulza 5.
7. Czy firma posiada wdrożony System Zarządzania Jakością
ISO.
8. Imię i nazwisko osoby do kontaktów oraz nr telefonu,
fax-u i adresu e‑mail.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub Pocztą elektroniczną na adres zaopatrzenie@kpec.bydgoszcz.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2024-02-26
08:58:43
|
Bartosz Trzeciakowski |
Wynik
postępowania
w
załączniku
Załączniki |
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
