Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.2024 "Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na trzy części".

Zamówienia Publiczne
Urząd Miasta Rumi
Termin:
Zamieszczenia : 17-01-2024 10:40:00
Składania : 25-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 25-01-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 82.43 2024-01-17 10:40:00 Postępowanie
SWZ_3.pdf pdf 1260.41 2024-01-17 10:40:00 Postępowanie
SWZ_3_załączniki_edytowalne.doc doc 224.5 2024-01-17 10:40:00 Postępowanie
Zał.nr_8_Wzór umowy.pdf pdf 472.85 2024-01-17 10:40:00 Postępowanie
Załączniki nr 1a do SWZ.zip zip 43.68 2024-01-17 10:40:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 260.86 2024-01-25 12:19:30 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze_Cz.2_platforma.pdf pdf 370.16 2024-02-06 07:32:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze_Cz.1 i Cz.3_platforma.pdf pdf 375.4 2024-02-07 09:18:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-07 09:18 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 1 i 3.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-02-06 07:32 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 2.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-25 12:19 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację z otwarcia ofert.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2024-01-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 150 000,00 zł brutto, w tym dla:
Części 1: 60 000,00 zł brutto,
Części 2: 70 000,00 zł brutto,
Części 3: 20 000,00 zł brutto,

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 343