Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-01-2024 07:44:00 |
Składania : | 24-01-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.3.2024.JG
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem.
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem, wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w projekcie do umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do wprowadzania zmian w fazie projektu.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę:
1) Kominy dla biegaczy, rowerzystów – 400 sztuk,
2) Smycze reklamowe -500 sztuk,
3) Długopisy Touch – 500 sztuk,
4) Kubek z przykrywką – 200 sztuk,
5) Butelka szklana z zaparzaczem do herbaty – 50 sztuk,
6) Butelki z filtrem Dafi – 100 sztuk,
7) Kabel do ładowania – 50 sztuk,
8) Parasol automatyczny – 50 sztuk,
9) Ręczniki sportowe z miktofibry – 100 sztuk,
10) Sznurowadła z nadrukiem – 500 sztuk,
11) Torby reklamowe -500 sztuk,
12) Torby reklamowe – 500sztuk,
13) Torby reklamowe -50 sztuk,
14) Znaczki metalowe – 100 sztuk,
15) Skarpetki z nadrukiem – 100 sztuk w rozmiarze 27-30, 100sztuk w rozmiarze 31-35.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały i ich zgodność z wymogami określonymi w § 2 projektu umowy, na okres 6 miesięcy liczonych na koniec miesiąca od daty dokonania odbioru przez Zamawiającego.
5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data zakończenia – 42 dni od udzielenia zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
cenę (brutto) , cenę bez VAT oraz stawkę i kwotę VAT za wykonanie i dostawę 50 sztuk Toreb reklamowych z poz. 13 Zakresu zamówienia zawartego w projekcie umowy.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 24 stycznia 2024 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Justyna Grabowska – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY
2024-02-01 09:02 | Justyna Grabowska |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.3.2024.JG
Wykonanie
i
dostawa
materiałów
promocyjnych
z
nadrukiem
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%.
Wybrano ofertę firmy Intermedia Paweł Kędzierski 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 17 cena (brutto) oferty: 41 781,00 zł |
2024-01-19 13:22 | Justyna Grabowska | Treść zapytań i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego |
2024-01-19 13:21 | Justyna Grabowska | Zmiana treści Zapytania ofertowego nr 1 oraz informacja o przedłużeniu terminu składania ofert |
Komunikaty