Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-01-2024 08:15:00 |
Składania : | 23-01-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-01-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Miasto Ostrołęka - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce
07-410 Ostrołęka, ul. gen. Józefa Hallera 10
zaprasza do składania ofert
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 519-161-311
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-31 12:56 | Mariusz Czuba |
Szanowni
Państwo
informujemy
o
rozstrzygnięciu
postępowania.
Ofertę
najkorzystniejszą
złożyła
firma:
Miejski
Zakład
Komunikacji
Spółka
z
o.o.
z
siedzibą
w
Ostrołęce,
ul.
Kołobrzeska
1.
Oferta
uzyskała
100
punktów
w
kryterium
cena
100%.
Cena
brutto
oferty:
134
270,00
zł
(słownie:
sto
trzydzieści
cztery
tysiące
dwieście
siedemdziesiąt
złotych
00/100gr.).
Oferta
spełnia
warunki
określone
przez
Zamawiającego
i
uzyskała
najwyższą
liczbę
punktów
w
kryterium
cena
100%.
Z
przedmiotowego
postępowania
została
odrzucona
firma
Stan-Oil
Stanisław
Kempisty.
Zamówienie
zostanie
skierowane
do
wybranego
Oferenta.
Dziękujemy
za
udział
w
postępowaniu
i
zapraszamy
do
dalszej
współpracy. |
2024-01-17 14:08 | Mariusz Czuba |
Szanowni
Państwo,
odpowiadając
na
pytania: Pytanie 1. W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o usunięcie zapisu §3 ust. 2 Wzoru Umowy. Ze względu na dużą ilość posiadanych stacji oraz danie możliwości Zamawiającemu tankowanie na wszystkich stacjach w tym 4 stację w Ostrołęce, nie jest w stanie egzekwować tych zadań od swoich pracowników. Pytanie nr 2 W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o dodanie zapisu do §3 ust. 3 Wzoru Umowy o treści: „lub dokument DW, który ma charakter wydruku z terminala obsługującego karty flotowe. Dowód wydania zawiera następujące dane: • numer karty flota, na którą dokonywana była transakcja, • numer rejestracyjny samochodu, • ilość wydanego paliwa, • wartość wydanego paliwa, • data i godzina transakcji, dokładny adres stacji paliw” Informujemy, że jeden egzemplarz dowodu wydania pozostaje na stacji paliw, natomiast drugi zostaje wydany Zamawiającemu. Dowód wydania nie jest podpisywany przez pracownika, ponieważ przy użyciu kart paliwowych, zakup autoryzowany jest kodem PIN. Zamawiający może jedynie zobligować kierowców do umieszczania własnoręcznych podpisów np. na dowodach wydania. Pytanie nr 3 W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o modyfikację zapisu §3 ust. 8 Wzoru Umowy na: „Faktury przesyłane będą zamawiającemu dwa razy w miesiącu, wraz z załącznikiem stanowiącym zestawienie szczegółowych informacji o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców. W przypadku rozliczania się przy pomocy dokumentów WZ Zamawiający wymaga zestawienie wydanych dokumentów WZ oraz dokumenty WZ stanowić będą załącznik do faktury.” Wykonawca informuję, że w przypadku kart flotowych załącznik do faktury zawiera: • nazwy zakupionych produktów, • numery kart flotowych, na które dokonano zakupów, • numery rejestracyjne pojazdów, • numery i nazwy miejscowości stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje, • daty transakcji, • ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług, • wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług), • ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług , • wartość poszczególnych transakcji brutto i ich sumę, • stan licznika pojazdu w momencie zakupu na kartę flotową (o ile Klient wymaga od swoich kierowców podawania stanu licznika pojazdu przy transakcjach flotowych) Pytanie nr 4 Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie zapisu do §3 ust. 9 Wzoru Umowy o treści: „Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktury VAT drogą elektroniczną w postaci elektronicznego obrazu faktury w wersji pdf na poniższe adresy e-mail: 1)…………………………………………. 2)………………………………………….” Pytanie nr 5 W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o modyfikację zapisu §6 Wzoru Umowy na: „Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen. Podstawą zmiany ceny sprzedaży stanowić będzie zmiana ceny na dystrybutorze, co udokumentowane winno być wpisem w dokumencie WZ potwierdzone podpisami pracownika MOSiR i pracownika dostawcy paliw, lub w przypadku kart paliwowych aktualna cena z dystrybutora pomniejszona o rabat musi być zawarta na dokumencie DW.” Pytanie nr 6 Wykonawca zwraca się z prośbą o możliwość zmiany terminu płatności z 21 dni od chwili otrzymania na 30 od daty wystawienia faktury VAT ? Wykonawca wyjaśnia, że w oferowanym systemie rozliczania transakcji bezgotówkowych termin płatności od daty dostarczenia faktury nie funkcjonuje z uwagi na brak możliwości rejestrowania daty wpływu dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Termin liczony od dnia wystawienia faktury jest terminem konkretnym i jasnym dla obu stron, co wyklucza wystawianie do każdej faktury noty korygującej do terminu zapłaty. Pytanie nr 7 W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o dodanie zapisu do §7 Wzoru Umowy o treści: „Wykonawca ma prawo zablokować wszystkie Karty Flotowe Zamawiającego, aż do momentu zapłaty zaległości. Do czasu uregulowania należności Karty Flotowe będą umieszczone na liście kart zablokowanych i skuteczne posługiwanie się nimi nie będzie możliwe. Odblokowanie Kart Flotowych nastąpi w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania przez Wykonawcę potwierdzenia dokonania zapłaty zaległych należności”. Pytanie nr 8 Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie zapisu do §8 Wzoru Umowy o treści: „Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej”. Pytanie nr 9 W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o usunięcie zapisu §9 ust. 2. Pkt b) Wzoru Umowy. Wykonawca informuję, że posiada ponad 1800 stacji na terenie kraju, na których umożliwia tankowanie Zamawiającemu w celu zlikwidowania przerw w dostawie paliwa. Pytanie nr 10 Wykonawca zwraca się z prośbą o usunięcie zapisu §9 ust. 2. Pkt c) Wzoru Umowy, ponieważ zgodnie z zapisem w §8 Wzoru Umowy w przypadku dostarczenia paliwa o jakości niezgodnej z umową Wykonawca zapłaci odszkodowanie w wysokości rzeczywistych strat wynikłych z tego tytułu. Pytanie nr 11 Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikacje zapisu do §9 ust. 4 Wzoru Umowy na: „ W przypadku nie wykonania zamówienia w terminie z przyczyn niezależnych od Dostawcy, Zamawiający odstąpi od naliczania kar umownych. Za przyczyny za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca nie uważa się zdarzeń losowych (np. brak prądu), modernizacji stacji, wyłączenia stacji, dostaw paliwa na stację, awarii systemu obsługi. W przypadku wystąpienia ww. zdarzeń, Zamawiający zobowiązuje się tankować na kolejnej stacji znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego niezależnie od zakresu km oraz godzin otwarcia. Wykonawca z tego tytułu nie będzie ponosił kar finansowych”. Pytanie nr 12 Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie zapisu do §9 Wzoru Umowy o treści: „Wykonawca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Zamawiający zalega z zapłatą wynagrodzenia za okres dłuższy niż 30 dni.” Pytanie nr 13 W przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zwraca się z prośbą o dopuszczenie, aby w sprawach nieuregulowanych umową, obowiązywał Regulamin Używania Kart Paliwowych u Wykonawcy, czyniąc jednocześnie z regulaminu załącznik do umowy. AKCEPTUJEMY WSZYSTKIE WARUNKI Z JEDNYM ZASTRZEŻENIEM. KOSZT KART FLOTOWYCH I ICH OBSŁUGI PONOSI WYKONAWCA, ILOŚĆ PRACOWNIKÓW MOSiR UPOWAŻNIONYCH DO TANKOWANIA OKOŁO 20. |
Komunikaty