Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-01-2024 11:17:00 |
Składania : | 22-01-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-01-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty
na zadanie
pn.: „Montaż
cyfrowej
instalacji
domofonowej z czytnikiem zbliżeniowym wraz z
aparatami wewnątrz budynku mieszkalnego gminnego
przy ul. Wyspiańskiego 4
w
Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż instalacji domofonowej w wersji cyfrowej z czytnikiem zbliżeniowym wraz aparatami wewnątrz budynku mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 4 w Jastrzębiu-Zdroju.
2.1.1. Zadanie 1: Roboty umożliwiające i mające na celu montaż instalacji domofonowej wewnątrz budynku mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 4 w Jastrzębiu-Zdroju (ilość klatek: 1; ilość lokali mieszkalnych w budynku: 9), w tym:
1) montaż oprzewodowania sieci domofonowej podtynkowo, na pasach tynku na trasie nowej instalacji należy położyć gładź gipsową i pomalować w kolorze zbliżonym do istniejącego na klatce schodowej,
2)
montaż kasety domofonowej z wbudowanym czytnikiem kluczy
elektronicznych (breloków) Elfon OPTIMA255
i listą lokali
(tylko nr mieszkań) przy głównym wejściu (1
klatka),
3) montaż zasilacza Elfon AC 15/20 do kasety cyfrowej w elektrycznej skrzynce natynkowej, obwód zasilający należy zabezpieczyć wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym typu S o charakterystyce B i natężeniu znamionowym 6A,
4) instalacja domofonowa musi zostać zasilona z obwodu administracyjnego klatki schodowej,
5) montaż unifonów cyfrowych z regulatorem głośności (min, med, max) Optima OP-U7 wewnątrz mieszkań – 9 szt.,
6)
przekazanie zaprogramowanych kluczy elektronicznych (breloków) –
10 szt. (9 szt. dla lokatorów + 1 szt.
dla osoby sprzątającej),
7) wymiana wkładki numerycznej – 1 szt. wraz z kluczami – 10 szt.(9 szt. dla lokatorów + 1 szt. dla osoby sprzątającej),
8) wymiana okucia drzwiowego wraz z zamkiem,
9) montaż nowego elektrozaczepu (elektrozamek) – 1 szt.,
10) montaż samozamykacza z ramieniem tzw. „stop” – GEZE-TS 2000,
11) montaż stopki drzwiowej (wykonana z metalu, malowana proszkowo w kolorze ciemnobrązowym, dolna krawędź podpory powinna posiadać gumowe wykończenie przeciwdziałające przesuwaniu, dwie sprężyny dociągające, średnica nóżki min. 14 mm, wysokość min. 230 mm lub w przypadku konieczności zamontowania większej: średnica 25 mm, wysokość 350 mm), wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.
2.1.2.
Zadanie
2:
Konserwacja
podstawowa, tj.
stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej
w okresie
gwarancji wliczona
w cenę modernizacji.
W
ramach podstawowej
konserwacji
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
1) konserwacji elektrozaczepów w drzwiach wejściowych,
2) konserwacji elektroryglów w drzwiach wejściowych,
3) wymiany wizytówek lub dodania/usunięcia numerów/nazwisk mieszkań na spisie,
4) usuwania przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu,
5) przeglądu instalacji domofonowej i usunięcia nieprawidłowości, w tym zabezpieczenie kabli,
6) regulacji samozamykaczy,
7) czyszczenia i smarowania zamków drzwiowych, zawiasów, kontroli połączeń śrubowych w zamkach,
8) innych czynności konserwacyjnych zapewniających pełną sprawność instalacji domofonowej.
2.1.3.
Zadanie
3: Konserwacja
rozszerzona (płatna)
polegająca
na
utrzymywaniu
drzwi wejściowych
do budynku
w
pełnej sprawności obejmująca następujące
usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją):
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000,
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami),
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych,
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.,
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych,
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych,
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych,
8) wymiana /montaż klamko-gałki.
UWAGA: Zadania należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.2.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia,
tryb
wykonywania robót,
zasady konserwacji podstawowej
oraz konserwacji rozszerzonej
określa
STWiOR wraz
z załącznikami (Załącznik
nr 4
do Zaproszenia).
2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR oraz w Zaproszeniu do złożenia oferty, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5. Zakres ilościowy robót Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie przed złożeniem oferty dokonując oględzin budynku. W ofercie należy wycenić materiały w oparciu o własne pomiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.
3. Termin wykonania:
3.1. Zadanie 1: Termin realizacji robót dotyczący montażu instalacji domofonowej: do 20 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.1. Przekazanie frontu robót: do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.2.
Odbiór
robót: do 3
dni roboczych od daty pisemnego prawidłowego zgłoszenia
Zamawiającemu gotowości
do odbioru. Do zgłoszenia należy
dołączyć dokumenty dopuszczające wszystkie zastosowane materiały
do obrotu
i powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracje,
certyfikaty, itp.), schemat
podłączenia do tablicy administracyjnej w budynku oraz protokół
badania wykonanej instalacji zasilającej zgodnie z obowiązującymi
przepisami (badanie rezystancji izolacji oraz ochrony
przeciwporażeniowej).
3.2. Zadanie 2: konserwacja podstawowa (wliczona w cenę modernizacji):
a)
czynności
określone
w pkt
2.1.2.
ppkt
1)
6)
i
7)
podlegają obowiązkowemu wykonaniu minimum jeden raz
na
kwartał, co należy potwierdzić w protokole z kontroli,
b) usuwanie usterki powinno nastąpić w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku niemożliwości jej usunięcia (brak dostępu do lokalu) w terminie możliwie najkrótszym wraz z poinformowaniem Inspektora Nadzoru,
c)
w przypadku wystąpienia
awarii np. zablokowania drzwi (lub braku możliwości ich otwarcia)
usługę należy wykonać niezwłocznie - najpóźniej do
2 godzin od
zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie
do
zniszczenia skrzydła drzwiowego.
3.3. Zadanie 3: konserwacja rozszerzona:
a) czas realizacji usługi powinien wynosić maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Inspektora Nadzoru,
b)
w przypadku zablokowania drzwi lub braku możliwości ich otwarcia
(np. zablokowana wkładka lub brak klamki) usługę należy wykonać
niezwłocznie – najpóźniej do 2 godzin od zgłoszenia,
gdyż usterka ta może mieć wpływ
na doprowadzenie do
zniszczenia skrzydła drzwiowego.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
4.1.
Okres
gwarancji na
montaż
instalacji domofonowej -
Zadanie
1:
minimum
36
miesięcy;
okres
rękojmi
na
montaż
instalacji domofonowej -
Zadanie
1:
minimum
36
miesięcy.
4.2.
Okres
gwarancji
na
zastosowane
materiały w Zadaniu
1 oraz Zadaniu
3:
minimum
36
miesięcy;
okres
rękojmi
na
zastosowane
materiały w Zadaniu
1 oraz Zadaniu
3:
minimum
36
miesięcy.
5. Wymagania wobec Wykonawcy:
5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV – minimum 1 osoba;
b)
stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania
się dozorem sieci i instalacji elektrycznych
do 1 KV –
minimum
1 osoba.
5.2. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa w pkt 5.1. wyżej posiadała ta sama osoba.
2024-01-25 10:20 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy |
2024-01-22 12:56 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
W
załączeniu
Zestawienie
ofert
cenowych. Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Komunikaty