Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-01-2024 09:56:00 |
Składania : | 18-01-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP z
siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej
w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem radiotelefonów
oraz zestawów zdalnie sterowanych standardu DMR TIER II z zestawami
(akcesoriami) dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 8/ZP/2024 (Rej.1/L/23) poprzez
platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2023 poz. 1605,1720
z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1
w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 185/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu z dnia 18 kwietnia 2023 r. w sprawie
planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs.
w Radomiu.
CPV: 32236000-6
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia -
max do 12.02.2024 r.
2) Kryteria wyboru ofert: najniższa
cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa - na koszt Wykonawcy
do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą
w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w dni robocze (od
poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych) w godz. 8.00-14.00 po uprzednim
powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 38, tel. kom. 502 501
215
4) Termin i forma płatności na
rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu
odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza
stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie
z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno - prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji: minimum 24 miesiące.
6) Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną
przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji
OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału
w postępowaniu prosimy nie składać oferty !!!
9) Wymagania, jakie powinni
spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów - poza
wypełnieniem formularza na stronie postępowania - platformie zakupowej Open
Nexus należy dołączyć skan:
- wypełniony we wszystkich
pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy / wykaz asortymentowo
-ilościowy - Załącznik nr 1
- pełnomocnictwo / w
przypadku jego udzielenia.
Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny
jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe
i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.
W tym celu w przypadku
zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć
również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna
Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego
wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych,
jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny
będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, a składane
w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski).
Oferent
oświadcza w złożonym formularzu ofertowym, że nie zachodzą w stosunku do niego
przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych - Paweł
Krupiński tel.: 47 701 34 18
e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Rafał Gwozdowski tel.: 47 701 34 67
e-mail: rafal.gwozdowski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2
ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI
I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez
KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą
rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia
(OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na
stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na
warunki udziału
i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena
za towar/ usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym
koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych
kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej,
oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw/ usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające
z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę
najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru
oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w
stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania
dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą,
zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane
osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada
37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia
publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą
będą wykorzystane do celów realizacji umowy/ zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
2024-01-25 14:53 | Rafał Gwozdowski |
Uczestnicy
postępowania
8/ZP/2024 Dotyczy postępowania: „Zakup wraz z dostarczeniem radiotelefonów oraz zestawów zdalnie sterowanych standardu DMR TIER II z zestawami (akcesoriami) dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”. Wydział Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 z późn. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023 roku Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 2 oferty: 1. Profesjonalna Aparatura Radiokomunikacyjna "Profkom" Krzysztof Truszkowski, ul. Stokrotki 1, 11-041 Olsztyn; 2. ABEKOM PLUS Sp. z o.o., ul. Tartaczna 5 B, 70-893 Szczecinek. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została wybrana żadna złożona oferta. Informacja o ofertach odrzuconych: Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 tj.: Profesjonalna Aparatura Radiokomunikacyjna "Profkom" Krzysztof Truszkowski, ul. Stokrotki 1, 11-041 Olsztyn. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) jednakże nie mieści się w środkach przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania. Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 tj.: ABEKOM PLUS Sp. z o.o., ul. Tartaczna 5 B, 70-893 Szczecinek z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ tzn. VI. (…) 2. Urządzenie dyspozytorskie (manipulator) 2.b. zasilanie 230VAC (zasilacz wbudowany), wyposażony w awaryjne zasilanie akumulatorowe (akumulator w komplecie); 2.c. wbudowane gniazdo do rejestracji rozmów za pomocą jednej linii analogowej (1 para) na zewnętrznym rejestratorze w systemie VOX; - zaoferowane urządzenie dyspozytorskie TRX DSR300M nie posiada wbudowanego zasilania 230VAC, w konsekwencji nie jest wyposażone w awaryjne zasilanie akumulatorowe i nie zawiera akumulatora w komplecie; - zasilanie manipulatora odbywa się z części nadawczo odbiorczej lub w przypadku odległości większych niż 70m za pomocą zewnętrznego zasilacza 12V DC; - manipulator wyposażony jest tylko w złącze RJ-45 do połączenia między modułami oraz złącze zasilania 12V, brak jest wymaganego gniazda do rejestracji rozmów za pomocą jednej linii analogowej (1 para) na zewnętrznym rejestratorze w systemie VOX; - ponadto oferta nie mieści się w środkach przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania. Zamawiający w najbliższym czasie planuje powtórzyć niniejsze postępowanie. |
Komunikaty