Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7031.1.1.2024.DR Całoroczne - bieżące utrzymanie czystości na zieleńcach zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2024 roku

Dorota Rakoczy
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2024 14:12:00
Składania : 23-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 23-01-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 KSL.7031.1.1.2024.DR                                                                                                                                                        Krosno, dnia 12.01.2023r.


                                                                                                    OGŁOSZENIE


dotyczące  zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych  w trybie przetargowym (zgodnie z zapisem § 8 załącznika do zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.  w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych)


1.    GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  6840013798;  REGON 000526989, tel. 134743665, ogłasza że udzieli zamówienia na wykonanie zadania  pn.  „Całoroczne - bieżące utrzymanie czystości na zieleńcach zlokalizowanych
na terenie miasta Krosna w 2024 roku”.

2. Przedmiot zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77300000-3  Usługi ogrodnicze

2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.2.1. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:
- wiosenne i jesienne oczyszczanie terenów zielonych poprzez grabienie liści oraz innych odpadów zielonych i drzewnych, odpadów „podrzuconych” śmieci. Transport i przekazanie zebranych odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi  przepisami „o odpadach”.  Planowana powierzchnia do oczyszczenia: 110 000 m2 ,
-  interwencyjne oczyszczanie terenów zielonych z odpadów roślinnych, drzewnych oraz z odpadów „podrzuconych”, śmieci. Transport i przekazanie zebranych odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami „o odpadach”. Planowana ilość odpadów zebranych  -  550 worków o pojemności 120 l.   
2.2.2. Dokładny zakres wykonania zamówienia, określa szczegółowa specyfikacja techniczna  i  przedmiar robót.
2.2.3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zamówienia.
2.2.4. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być zagospodarowane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14grudnia 2012 r. o odpadach.
2.2.5. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: 10.12.2024 r.

5. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia stanowić będzie cena brutto określona w ofercie. Wszystkie rozliczenia miedzy Zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w PLN.

6. Warunki udziału w postępowaniu.

6.1. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełniania warunków:
W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
b) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c)  pisemne oświadczenie o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów,
d) pisemne oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
6.2.  Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
6.3.  Zaleca się, by wykonawcy będący osobami fizycznymi złożyli aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, które dla Zamawiającego jest dokumentem potwierdzającym prawo wykonawcy do podpisania oferty.

7.  Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.

8.  Wadium – nie dotyczy.

9.  Sposób obliczenia ceny
9.1. Cena kształtowana jest kosztorysem ofertowym wypełnionym na podstawie przedłożonego  przez Zamawiającego przedmiaru robót,
- ceny jednostkowe określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności kontraktu i nie będą ulegały zmianom,
- cenę oferty należy obliczyć mnożąc ilość robót określoną w przedmiarze przez oferowaną cenę jednostkową, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- cena oferty powinna obejmować całkowity koszt usług będących przedmiotem zamówienia
9.2. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia negocjacji z jakimkolwiek wykonawcą, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści, za wyjątkiem poprawy przez Zamawiającego oczywistych omyłek pisarskich w treści oferty, oczywistych omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny oraz innych omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
9.3. Kształtując cenę należy uwzględnić, iż cena w okresie obowiązywania umowy nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.

10.  Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 23 stycznia 2024r.  do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2024r.  godz. 10:05.

11.  Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami
11.1. Osobą upoważnioną do kontaktów jest: Dorota Rakoczy - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 216  w godzinach: poniedziałek 7:30-16:30, wtorek-czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30- 14:30,  tel. 13 47 43 665.
11.2. Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5
b) drogą elektroniczną przez platformę zakupową.

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13. Istotne warunki umowy
13.1. Rozliczenie robót nastąpi wg sprawdzonej, faktycznej ilości wykonanych robót, potwierdzonych protokołem odbioru, który będzie podstawą do wystawienia  faktury.
13.2. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy następować będzie fakturami  wystawianymi za faktycznie wykonany zakres robót, obejmujący okres miesiąca kalendarzowego, którego dotyczy.        
13.3. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych  i odebranych robót oraz cen podanych w ofercie,  przedmiarze robót.
13.4. Należności  będą  regulowane  przelewem  z  rachunku  bankowego  Zamawiającego  na  rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
13.5. Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania za nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy są kary umowne, które będą naliczane w następujących  wypadkach  i  wysokościach:
1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
    a)  za  odstąpienie  od  umowy  z  przyczyn  zależnych  od  Wykonawcy w  wysokości  10%  wartości wynagrodzenia,
    b) za niedotrzymanie terminu zakończenia wykonania poszczególnych robót, zgłoszonych pisemnie, telefonicznie lub e-mailowo - w wysokości 5% wartości zgłoszonych a niewykonanych robót za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
  c) za opóźnienie w usunięciu wad w terminie określonym w protokole odbioru, w wysokości 50 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
2)  Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną  z  tytułu  odstąpienia  od  umowy z przyczyn zależnych  od  Zamawiającego, w wysokości 10 %  wartości  wynagrodzenia.
3)  Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa faktycznie poniesionej  szkody, strony mogą dochodzić  odszkodowania  uzupełniającego na zasadach ogólnych, określonych w Kodeksie cywilnym.
4) Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania potrąceń  swoich wierzytelności z tytułu kar umownych lub odszkodowań z wynagrodzenia Wykonawcy.
5) Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia umownego.
13.6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami umowy, mają zastosowanie przepisy    Kodeksu cywilnego.

14.  Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
14.1. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.
14.2. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy, prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, przyczyny formalne,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

15. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożyć polisę potwierdzając, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w ogłoszeniu bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

18. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

19. Wykaz załączników:
1.    Formularz oferty  - Załącznik nr 1
2.    Szczegółowa Specyfikacja techniczna -  Załącznik nr 2
3.    Przedmiar robót   - Załącznik nr 3
4.    Warunki prowadzenia prac w pasie drogowym -  Załącznik nr 4

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty - zał. nr 1.doc doc 38.5 2024-01-12 14:12:00 Postępowanie
SST - zał. nr 2.doc doc 59.5 2024-01-12 14:12:00 Postępowanie
przedmiar robót - zał. nr 3.doc doc 56 2024-01-12 14:12:00 Postępowanie
warunki pracy w pasie drog. - zał. nr 4.doc doc 29 2024-01-12 14:12:00 Postępowanie
Formularz oferty - zał. nr 1.doc doc 38.5 2024-01-12 14:12:00 Kryterium
Protokół - zieleńce.pdf pdf 407.68 2024-02-01 08:37:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-01 08:37 Dorota Rakoczy Protokół z postępowania

Protokół - zieleńce. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całoroczne - bieżące utrzymanie czystości na zieleńcach zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2024 roku jw 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty - [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10.12.2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 340