Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.1.2024.025 Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 11-01-2024 10:27:00
Składania : 18-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 18-01-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Dostawie mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 606 813 503

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 1354.11 2024-01-11 10:27:00 Postępowanie
KRYTERIA OCENY OFERT - opis sposobu przyznawania punktów.pdf pdf 69.14 2024-01-11 10:27:00 Kryterium
OPIS PRZYGOTOWANIA PREZENTACJI.pdf pdf 76.05 2024-01-11 10:27:00 Kryterium
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE - meble 2024 03.01.2024.pdf pdf 160.11 2024-01-11 10:27:00 Kryterium
WYKAZ DOSTAW.docx docx 12.81 2024-01-11 10:27:00 Kryterium
FORMULARZ CENOWY.doc doc 11390.5 2024-01-12 08:13:07 Kryterium

Komunikaty

2024-01-19 12:35 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu:
- dla części I zamówienia wpłynęły 2 oferty,
-dla części II zamówienia wpłynęły 4 oferty,
- dla części III zamówienia wpłynęły 3 oferty.

W toku badania i oceny ofert, jako ofertę najkorzystniejszą we wszystkich 3 częściach wybrano Wykonawcę:
UNIKAT - Krzysztof i Agata Moellenbrock Sp.j., NIP 7791074842, którego wartość ofert wyniosła:
- dla części I zamówienia 44 783,07 zł brutto,
-dla części II zamówienia 19 532,40 zł brutto,
- dla części III zamówienia 46 580,10 zł brutto.
Ponadto Wykonawca przygotował prezentację w Kryterium nr II wyboru oferty najkorzystniejszej (ocena jakościowo-techniczna) i uzyskał w tym kryterium:
- dla części I zamówienia 30 pkt,
- dla części III zamówienia 30 pkt.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ I - dostawa i montaż mebli biurowych Zakres dostawy wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Formularza cenowego. 1 dostawa - (0)
2 CZĘŚĆ II - dostawa i montaż mebli biurowych Zakres dostawy wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Formularza cenowego. 1 dostawa - (0)
3 CZĘŚĆ III - dostawa i montaż mebli biurowych Zakres dostawy wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Formularza cenowego. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ocena techniczna – estetyka i jakość wykonania 30% Sposób przyznawania punktów w kryteriach wyboru oferty najkorzystniejszej oraz sposób przygotowania prezentacji mebli w kryterium "Ocena techniczna - estetyka i jakość wykonania" wg załączonych dokumentów. UWAGA: dla części II zamówienia jedno kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej - 100% cena

KRYTERIA OCENY OFERT [...].pdf

OPIS PRZYGOTOWANIA P [...].pdf

(0)
3 Formularz cenowy - Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego Formularza cenowego. Oprócz cen jednostkowych, w kolumnie: „Nazwa handlowa wyrobu / nr katalogowy (symbol produktu) należy wskazać nazwę handlową oraz nr katalogowy mebli (symbol produktu używany przez producenta wyrobu), które Wykonawca wycenia i które zostaną dostarczone. W kolumnie: „Producent” należy wskazać nazwę producenta mebli, które Wykonawca wycenia i które zostaną dostarczone. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

FORMULARZ CENOWY.doc

(0)
4 Termin realizacji - 6 tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując w polu obok słowo "Akceptuję". (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując w polu obok słowo "Akceptuję"

PROJEKTOWANE POSTANO [...].pdf

(0)
7 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
8 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
9 Polisa OC - Zamawiający wymaga dołączenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Atesty i certyfikaty - Zamawiający wymaga dołączenia Certyfikatów / Atestów / Protokołów oceny ergonomicznej wyszczególnionych w OPZ dla poszczególnych rodzajów mebli. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał przynajmniej trzy dostawy (odrębne umowy) tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty dla danej części zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ DOSTAW.docx

(0)
12 Referencje - W celu wykazania, iż dostawy wyszczególnione w "Wykazie dostaw" w warunku formalnym "Doświadczenie" zostały wykonane należycie, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy te były realizowane, potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie. Dowody, o których mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy dostawa/wy wyszczególnione w "Wykazie dostaw" były zrealizowane na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 292