Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DWK.KZP.273.AŁ.1.2024 Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w okresie od 01.02.2024 r. do 31.12.2024 r.

Deadlines:
Published : 12-01-2024 15:31:00
Placing offers : 22-01-2024 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe_sprzatanie2024.pdf pdf 459.13 2024-01-12 15:31:00 Proceeding
Zał. nr 1_OPZ_sprzątanie na 2024 r..pdf pdf 668.81 2024-01-12 15:31:00 Proceeding
Zał. nr 2_Umowa_sprzatanie2024.pdf pdf 1031.87 2024-01-12 15:31:00 Proceeding
Zał. nr 3_Formularz informacyjny_sprzątanie2024.docx docx 20.41 2024-01-12 15:31:00 Proceeding
Zał. nr 3_Formularz informacyjny_sprzątanie2024.docx docx 20.41 2024-01-12 15:31:00 Criterion
Odpowiedź nr 1.pdf pdf 617.11 2024-01-17 14:23:35 Public message
Zestawienie ofert_Sprzątanie.2024.pdf pdf 801.48 2024-01-22 12:59:49 Public message
Wybór oferty_sprzatanie 2024.pdf pdf 940.21 2024-01-22 13:20:27 Public message
Ponowny wybór dla części nr 2, 3, 4, 6, 8 i 9 _sprzatanie 2024.pdf pdf 916.41 2024-01-29 10:10:40 Public message
Ponowny wybór dla części nr 2, 3 i 8_sprzatanie 2024.pdf pdf 826.36 2024-01-30 09:16:01 Public message
Ponowny wybór dla części nr 5, 7, 10 i 12 _sprzatanie 2024.pdf pdf 843.5 2024-01-31 09:22:47 Public message
Kwota na zamówienie.pdf pdf 237.32 2024-01-22 09:00:00 Public message

Announcements

2024-01-31 09:22 Andrzej Łabowski Ponowny wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 31.01.2024 r. dla części nr 5, 7, 10 i 12

Ponowny wybór dla cz [...].pdf

2024-01-30 09:16 Andrzej Łabowski Ponowny wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 30.01.2024 r. dla części nr 2, 3 i 8

Ponowny wybór dla cz [...].pdf

2024-01-29 10:10 Andrzej Łabowski Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2, 3, 4, 6, 8 i 9

Ponowny wybór dla cz [...].pdf

2024-01-22 13:20 Andrzej Łabowski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybór oferty_sprzata [...].pdf

2024-01-22 12:59 Andrzej Łabowski Informacja o złożonych ofertach

Zestawienie ofert_Sp [...].pdf

2024-01-22 09:00 Buyer message W załączniku kwota na sfinansowanie zamówienia

Kwota na zamówienie. [...].pdf

2024-01-17 14:23 Andrzej Łabowski W załączeniu przekazuję pytania od potencjalnych Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami

Odpowiedź nr 1.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część nr 1 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Legnicy, ul. Mickiewicza 21. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
2 Część nr 2 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Polkowicach, ul. Skalników 6. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
3 Część nr 3 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Jaworze, ul. Zamkowa 2. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
4 Część nr 4 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Górze, ul. Piastów 6. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
5 Część nr 5 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Dzierżoniowie, Rynek 36/20. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
6 Część nr 6 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Młodzieżowego Centrum Kariery w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 38. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
7 Część nr 7 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Bielawie, ul. Wolności 109. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
8 Część nr 8 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Strzelinie, ul. Pocztowa 3. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
9 Część nr 9 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy w Ziębicach, pl. Strażacki 8. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
10 Część nr 10 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Młodzieżowego Centrum Kariery w Zgorzelcu, ul. Warszawska 1. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
11 Część nr 11 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Młodzieżowego Centrum Kariery w Ząbkowicach Śl., ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
12 Część nr 12 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Hufca Pracy i Młodzieżowego Centrum Kariery w Wołowie, pl. Szkolny 1. zamawiający wymaga wskazania ceny za 1 miesiąc 1 month - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Rozliczenie w cyklu miesięcznym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 01.02.2024 r. do 31.12.2024 r. Szczegółowe informacje zawarte w zaproszeniu i wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty materiałów (np. worki na śmieci, środki czystości, mydło w płynie, odświeżacz powietrza, kostka toaletowa, papier toaletowy trójwarstwowy, ręczniki papierowe), po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz informacyjny - Formularz zawiera podstawowe dane informacyjne o Wykonawcy oraz dodatkowe obowiązkowe oświadczenie wykonawcy. Załącznik nr 3 należy wypełnić i dołączyć do oferty. Attachment required

Zał. nr 3_Formularz [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 453