Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2710.15.2023 ON.2710.15.2023 Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2024 11:15:00
Składania : 31-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 31-01-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Targowej i Wały Księcia Józefa Poniatowskiego oraz skrzyżowania ulic Wały Ks. Józefa Poniatowskiego – Grunwaldzkiej – Sienkiewicza w Rawiczu. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu”.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu nr ON.2710.15.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
5.oświadczenie - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 88.5 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
1.ogł. o zamówieniu nr 2024BZP 0003205501.pdf pdf 163.06 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
2.SWZ_2710.15.pdf pdf 367.76 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
3.formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 188 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
4. oświadczenie - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 67 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 71 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 74 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 72 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.doc doc 70.5 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
10.projekt umowy_2710.15- zał. nr 8.pdf pdf 173.61 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
11.przedmiary rob. i koszt. zerowe - zał. nr 9.zip zip 2521.64 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
12.dok. proj. i STWiORB ciągi Targowa, Poniatowskiego - zał. nr 10.zip zip 266260.44 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
13.dok. proj. i STWiORB Sienkiewicza-Grunwaldzka-Poniatowskiego - zał. nr 11.zip zip 30532.97 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
14.elektryka i STWiORB - doświetlenie przejśc dla pieszych - zał. nr 12.zip zip 36367.94 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
15.proj. org. ruchu+zakres - zał. nr 13.zip zip 10937.59 2024-01-12 11:15:00 Postępowanie
Ad. 4 Specyfikacja - naw. mineralno - żywiczna.pdf pdf 610.16 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
Ad. 5 Karta produktu - aktywny D-6.pdf pdf 228.3 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
Ad. 5 Specyfkacja - znak aktywny D-6.pdf pdf 83.95 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
AD. 8 uzgodnienie ENEA.pdf pdf 863.25 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
Ad. 10 Pismo Ministra Infrastruktury z dnia 24.11.2010 r..pdf pdf 47.46 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
Ad.12 Pozwolenie konserwator 364.A.2023.pdf pdf 9068.55 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
ogł. o zmianie ogł. nr 2024BZP 0007045001.pdf pdf 37.11 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 1_2710.15 - odp. na pyt..pdf pdf 135.12 2024-01-26 13:03:48 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_GK.pdf pdf 347.21 2024-01-31 11:36:01 Publiczna wiadomość
zawiadom. o wyborze i odrzuceniu_2710.15 strona.pdf pdf 138.69 2024-02-27 13:01:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 13:01 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyniku postępowania.

zawiadom. o wyborze [...].pdf

2024-01-31 11:36 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 31.01.2024 roku.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę w wysokości 5 516 204,21 zł brutto.
2024-01-26 13:03 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 1 - odp. na pytania oraz zmianę terminu wraz z załącznikami, oraz ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

Ad. 4 Specyfikacja - [...].pdf

Ad. 5 Karta produktu [...].pdf

Ad. 5 Specyfkacja - [...].pdf

AD. 8 uzgodnienie EN [...].pdf

Ad. 10 Pismo Ministr [...].pdf

Ad.12 Pozwolenie kon [...].pdf

ogł. o zmianie ogł. [...].pdf

wyjaśnienie nr 1_271 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1334