Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SE-BIP.271.4.2024 Obsługa billboardu Miasta i Gminy Kórnik - druk i wyklejanie banerów promocyjnych

Bartosz Przybylski
Urząd Miasta i Gminy Kórnik Oddział: Miasto i Gmina Kórnik
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2024 08:54:00
Składania : 16-01-2024 08:00:00
Otwarcia : 16-01-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta i Gminy Kórnik informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 2 ust 1. pkt 1 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na obsługę billboardu Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku poprzez wydruk i wyklejanie banerów promocyjnych,

Specyfikacja przedmiotu zamówienia:


Obsługa polegać będzie na wydruku banerów oraz ich wyklejeniu na billboardzie o wymiarach 5330mm szerokości oraz 3030mm wysokości. Powierzchnia reklamowa zawieszona jest na pułapie powyżej 3m.

Billboard zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu ulic Woźniaka oraz Poznańskiej w Kórniku. 

W roku kalendarzowym 2024 planuje się montaż 30 banerów reklamowych wyklejanych jednostronnie. 

Przed wyklejeniem pierwszego baneru powierzchnię reklamową należy oczyścić i przygotować do wyklejenia pod kątem użytkowania własnej chemii (klej) aby zagwarantować trwałość montażu min. 2 tygodnie. 

Wyklejenie zleconego baneru powinno nastąpić nie później niż w 5 dniu roboczym od zamówienia/ przekazania projektu graficznego (t.j. przed upływem 120 godzin). Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu w przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zlecenia w terminie 5 dni roboczych od zamówienia.

Płatności zamawiający reguluje każdorazowo na podstawie zlecenia i prawidłowo dostarczonej FV w terminie nie późniejszym niż 7 dni od realizacji zlecenia.

W nagłych sytuacjach Zamawiający może zlecić również przygotowanie projektu graficznego - nie stanowi to składowej zapytania i będzie dodatkowo płatne, jednak możliwość przygotowania projektu graficznego przez wykonawcę stanowi dodatkowy element, który będzie brany pod uwagę przy wyborze oferty.


Wstępny harmonogram banerów przeznaczonych do montażu w 2024 roku wraz z ilością stron do wyklejenia na billboardzie stanowi załącznik do postępowania.


Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Bartosz Przybylski, bip@kornik.pl, tel. +48 61 81 70 411 wew. 596 lub +48 790 757 644.

Uwaga!

Zamawiający informuje, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 istopada 2019 r. będzie dokonywać płatności od 15.000,-zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 790 757 644

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
kalendarz-billboard.xlsx xlsx 14.37 2024-01-10 08:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #872481.pdf pdf 31.43 2024-01-16 10:13:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-16 10:13 Bartosz Przybylski Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego w dniu 16.01.2024 Zamawiający dokonał wyboru oferenta i publikuje informację z otwarcia ofert.
W dniu 16.01.2024 r. do oferenta, który złożył najniższą ofertę cenową zostanie wysłany projekt banneru do druku i montażu, w przypadku jeśli wybrany wykonawca nie będzie wywiązywał się z zapisów postępowania oraz zgodnie ze złożoną ofertą Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z następnej w kolejności najniższej oferty.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa billboardu Miasta i Gminy Kórnik - druk i wyklejanie banerów promocyjnych Obsługa billboardu Miasta i Gminy Kórnik - druk i wyklejanie banerów promocyjnych 1 szt. URZĄD MIASTA I GMINY KÓRNIK
Plac Niepodległości 1
62-035, Kórnik
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodny ze specyfikacją zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Możliwość przygotowania projektu graficznego przez wykonawcę - Proszę wpisać "Tak" lub "Nie" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295