Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.1.2024 Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 11 miesięcy od 01.02.2024 r.

Agnieszka Sobczak
Gmina Miasto Zgierz Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 08-01-2024 12:40:00
Składania : 16-01-2024 10:45:00
Otwarcia : 16-01-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_Dotyczy_czesci_I.zip zip 283.32 2024-01-08 12:40:00 Postępowanie
4_Opis_przedmiotu_zamowienia_cz._II.pdf pdf 232.17 2024-01-08 12:40:00 Postępowanie
2_Opis_przedmiotu_zamowienia_cz._I.pdf pdf 235.73 2024-01-08 12:40:00 Postępowanie
1_SWZ.pdf pdf 358.9 2024-01-08 12:40:00 Postępowanie
5_Dotyczy_czesci_II.zip zip 249.63 2024-01-08 12:40:00 Postępowanie
6_Druki_wspolne.zip zip 198.64 2024-01-08 12:40:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 126.51 2024-01-16 14:12:05 Publiczna wiadomość
Informacja_o_unieważnieniu_cz.II.pdf pdf 102.62 2024-01-19 14:03:28 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_cz. I.pdf pdf 178.29 2024-01-26 13:34:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-26 13:34 Agnieszka Sobczak Informacja o wyborze oferty

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2024-01-19 14:03 Agnieszka Sobczak Informacja o unieważnieniu postępowania - dot. części II

Informacja_o_unieważ [...].pdf

2024-01-16 14:12 Agnieszka Sobczak Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-16 10:45 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1.008.565,00, w tym: część I – 837.108,95 zł, część II – 171.456,05 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 232