Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7031.1.2024.KDK Obsługa akcji Przeterminowane leki trafiaja do apteki

Katarzyna Dziamba - Kawula
Gmina Miasto Krosno
Termin:
Zamieszczenia : 08-01-2024 10:52:00
Składania : 11-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 11-01-2024 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

KSL.7031.1.2024.KDK

                                                                                    Krosno, dnia 05-01-2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

Obsługa akcji „Przeterminowane leki trafiają do apteki”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

90523000-9 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby

 

1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Przeterminowane leki trafiają do apteki”

 

W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia wymagane jest przygotowanie do odbioru, ważenie, transport i unieszkodliwienie odpadów przeterminowanych lekarstw, zgromadzonych w 10 krośnieńskich aptekach. Zgromadzone odpady pochodzą od mieszkańców miasta Krosna.

 

2. Termin realizacji zamówienia:  rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy, zakończenie

 do dnia 23 grudnia 2024 r.  – w zakresie realizacji odbiorów, natomiast płatność za wykonanie przedmiotu umowy – do dnia 30 grudnia 2024 r.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu.

3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji przedmiotowego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawcy zadania winni posiadać odpowiednie decyzje z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach, posiadając tym samym wymagane decyzje administracyjne.

Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

 

3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),

b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie,

 

3.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.

 

4.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

7. Termin składania ofert upływa dnia 11 stycznia 2024 r. o godz. 9.00

Otwarcie ofert nastąpi bez udziału Wykonawców w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, pokój nr 201, w dniu 11 stycznia 2024 r. o godz. 9:30.

 

8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania wraz z wymaganymi dokumentami oraz klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych. Podpis elektroniczny winien być widoczny na przedłożonej ofercie.

 

9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Katarzyna Dziamba-Kawula inspektor Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 204), w godz. Poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 do 14:30, środa od 7.30 do 13.30, piątek od 7:30 do 12:00, tel. (13) 47 43 630, e-mail: dziamba-kawula@um.krosno.pl

 

10. Wykaz załączników:

1.      Załącznik nr 1 – Druk oferty,

2.      Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,

3.      Załącznik nr 3 – szkic umowy,

 

11. Uwagi:

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

3.      Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej (do 50 %) tj. zmiany zakresu dotyczącego zwiększenia, zmniejszenia lub rezygnacji w ramach opisanego zakresu, zgodnie z zakresem rzeczowym opisanym w zapytaniu – w przypadku zmiany potrzeb i możliwości finansowych.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przeterminowane leki 2024.tif tif 435.07 2024-01-08 10:52:00 Postępowanie
Przeterminowane leki 2024.tif tif 435.07 2024-01-08 10:52:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie zamówienia wykonanie zamówienia polegającego na odbiorze, ważeniu, transporcie i unieszkodliwianiu 1 kg odpadów o kodzie 20 01 32 - Leki inne niż cytotoksyczne i cytostatyczne, pochodzące z gospodarstw domowych mieszkańców Krosna, a zgromadzone na terenie wybranych aptek

Przeterminowane leki [...].tif

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie zostanie wypłacone Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (wraz z przedstawieniem potwierdzenia przyjęcia odpadu do unieszkodliwiania). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - przedmiot umowy do dnia 23 grudnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 193