Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-01-2024 11:21:00 |
Składania : | 15-01-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-01-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę zaworów bezpieczeństwa na 2024 rok.
Wymagania Zamawiającego:
- Dostarczony towar powinien Posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Wraz z ofertą należy dołączyć karty katalogowe oferowanych zaworów.
- Termin realizacji zamówienia: 01 stycznia-31 grudnia 2024 rok.
- Miejsce dostawy : Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg. - Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia. - Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmianie. - Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca. - Okres rękojmi: wynosi 24 m-cy. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi– na 24 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postepowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia. - Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia - Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2024 r.
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Materiały będą pobierane według potrzeb przez okres 12 miesięcy (Podana ilość jest ilością szacowaną które może ulec zmianie).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-17 10:44 | Małgorzata Wiśniewska | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma OL-TERM Rudziński, Trusielewicz |
Komunikaty