Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-01-2024 13:18:00 |
Składania : | 11-01-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 11-01-2024 08:10:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
WUOZ Szczecin informuje, iż prowadzi rozeznanie cenowe poprzedzające zakup nowego wielofunkcyjnego urządzenia drukującego o następujących parametrach:
- drukowanie/skanowanie/kopiowanie w formatach A4 i A3 mono i w kolorze
- automatyczny ADF z duplexem
- min. 2 podajniki papieru A4 i 1 podajnik papieru A3
- możliwość drukowania i skanowania w sieci lokalnej
- pamięć min. 2 GB
- gwarancja min. 24 m-ce door-to-door
Zamawiający informuje, iż postępowanie ma charakter zbioru ofert cenowych, które powinny zawierać cenę netto/brutto zakupu urządzenia, termin dostawy i kartę techniczną zaoferowanego produktu a także informacje dotyczące długości sposobu świadczenia gwarancji. Na zakup urządzenia Zamawiający przeznaczyć zamierza maksymalnie 10.000 zł brutto.
Bezpośrednio po zbiorze ofert cenowych Zamawiający zamierza ogłosić właściwe zapytanie ofertowe na zakup wybranego urządzenia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 914337066
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-15 07:53 | Łukasz Goszczyński | Informacja z otwarcia ofert z 11.01.2024 r. |
Komunikaty