- Strona główna
- Postępowanie ID 870721
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZC/1/2024 Świadczenie usług informatycznych w systemie SWD PRM dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/1/2024
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia publiczne
-
Organizacja
-
OddziałSP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-04 12:31:00
-
Składania2024-01-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-11 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług informatycznych w systemie SWD PRM w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej oraz szkolenia użytkowników w szczególności polegających na:
1. Świadczeniu nadzoru informatycznego oraz usuwaniu usterek i awarii systemu SWD PRM.
2. Świadczeniu usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
3. Administrowaniu i obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego
4. Kontroli bezpieczeństwa sieci komputerowej.
5. Administrowaniu bazami danych i archiwizacji.
6. Wsparciu i szkoleniu użytkowników sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i użytkowego.
7. Obsłudze zgłoszeń serwisowych.
8. Kontakt z załogami.
ILOŚĆ OBSŁUGIWANYCH ZESPOŁÓW: 8.
ILOŚĆ LOKALIZACJI ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO: 4 (Świdnica, Świebodzice, Strzegom, Jaworzyna Śląska
Opis przedmiotu zamówienia:
1. ŚWIADCZENIE NADZORU INFORMATYCZNEGO ORAZ USUWANIE USTEREK I AWARII SYSTEMU SWD PRM
a) Całodobowa dyspozycyjność 7 dni w tygodniu ze względu na cechy funkcjonalne Systemu, które w przypadku awarii uniemożliwiają realizację operacji krytycznych z punktu widzenia przyjęcia i obsługi zgłoszeń alarmowych;
b) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami ludzkimi zdolnymi do natychmiastowej reakcji w przypadku usterki/ awarii;
c) Natychmiastowy czas reakcji w przypadku otrzymania zgłoszenia wynoszący 15-20 min., a w przypadku konieczności dojazdu do oddziału poza lokalizacją główną 30-40 min;
d) Konieczna obecność przy zmianie karetki na zastępczą w przypadku awarii i zmiana w systemie bezzwłocznie po zmianie pojazdu dla zachowania poprawności dokumentacji;
e) Obsługa techniczna, serwisowanie i konfiguracja infrastruktury sprzętowej;
f) Wykonywanie kopii bezpieczeństwa przetwarzanych danych;
g) Monitorowanie baz danych;
h) Monitorowanie dostępności sieci teleinformatycznych (konfiguracja VPN po GSM);
i) Wdrażanie rozwiązań poprawiających parametry funkcjonalne SWD PRM i bezpieczeństwo przetwarzanych danych;
j) Współpraca z wojewódzkim i centralnym administratorem Systemu w zakresie bieżących aktualizacji, modernizacji i utrzymania poprawnego funkcjonowania oprogramowania SWD;
k) Konieczne wdrożenie procedur zabezpieczających według aktualnych wytycznych Rozporządzenia RODO - ze względu na dostęp do danych wrażliwych;
l) Konieczność posiadania lub uzyskania stosownych certyfikatów niezbędnych do nadzorowania Systemu SWD PRM;
ł) W ramach wynagrodzenia ryczałtowego konieczność uczestnictwa w okresowych szkoleniach organizowanych przez administratorów wojewódzkich w wyznaczonych przez nich terminach;
m) Obsługa infrastruktury VPN cisco
n) Dodatkowy atut stanowić będzie znajomość Systemu SWD PRM lub systemu informatycznego funkcjonującego w oparciu o podobne mechanizmy.
2. ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH M.IN. POPRZEZ UDZIAŁ W PRACACH ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
a) Określanie parametrów sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnego z potrzebami Zamawiającego pod względem funkcjonalności, ceny, niezawodności.
b) Świadczenie usług doradczych w zakresie modernizacji lub wymiany sprzętu, aktualizacji lub wymiany oprogramowania.
c) Analiza wymagań i potrzeb użytkowników skutkująca wprowadzaniem zmian w użytkowanych systemach informatycznych;
d) Doradztwo w kwestii technologii informatycznych ze szczególnym uwzględnieniem optymalnych rozwiązań dla Zamawiającego;
3. ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
a) Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych;
b) Kontrola konfiguracji oraz poprawnej pracy sprzętu
c) Obsługa eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych bez naruszenia warunków gwarancji dla sprzętu nowego;
d) Pomoc użytkownikom w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych – szkolenia w zakresie uruchamiania sprzętu i oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, obsługi sprzętu i oprogramowania;
e) Konserwacja sprzętu komputerowego i utrzymywanie jego dostępności na odpowiednim poziomie;
f) Nieodpłatne udostępnianie sprzętu zastępczego na czas dłuższej naprawy sprzętu;
4. KONTROLA BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ
a) Zarządzanie kontami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
b) Nadawanie, zmiana, odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów i aplikacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
c) Kontrola dostępu i weryfikacja zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich;
5. ADMINISTROWANIE BAZAMI DANYCH I ARCHIWIZACJA
a) Opracowanie, wdrożenie, nadzór nad procedurami zabezpieczenia systemu, w szczególności backupu danych i ochrony przed nieautoryzowanym dostępem, poprzez stosowanie odpowiednich metod zabezpieczenia danych przed dostępem osób niepowołanych;
b) Administrowanie bazami danych oraz archiwizacja danych gwarantująca pełną ochronę przed utratą, uszkodzeniem, dostępem osób nieupoważnionych;
c) W ramach umowy udostępnienie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;
6. WSPARCIE I SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I UŻYTKOWEGO
a) Pomoc w bieżącej obsłudze sprzętów komputerowych i oprogramowania;
b) Szkolenia
pracowników administracyjnych i personelu medycznego z zakresu funkcjonowania i
obsługi systemu informatycznego;
7. OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
a) Bezpłatne konsultacje telefoniczne przez 7 dni w tygodniu 24 h na dobę - dla użytkowników systemu SWD PRM;
b) Realizowanie wizyt serwisowych na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonanych przez osoby upoważnione;
c) Reagowanie na zgłoszenia serwisowe w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia dokonanego przez osobę upoważnioną – dla zgłoszeń dokonywanych przez użytkowników administracyjnych; dla zgłoszeń dokonywanych przez użytkowników systemu SWD PRM - w czasie nie dłuższym niż 40 min. (łącznie z czasem dojazdu do jednostki zgłaszającej awarię).
Wartość wszystkich świadczonych usług musi się zamknąć w kwocie wskazanej w umowie ryczałtowej, brak możliwości wystawiania faktur dodatkowych za usługi i dojazdy.
Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony
Warunki obsługi:
• Obsługa będzie zrealizowana na podstawie
zamówienia Zamawiającego złożonego na zasadach uzgodnionych w umowie.
• Koszty transportu obciążają
Wykonawcę.
• Termin obsługi (data )
zostanie ustalona przez strony.
• Miejsce obsługi – siedziba Zamawiającego przy ul. Leśnej 31, 58-100 Świdnica.
Inne informacje:
Termin obowiązywania umowy: rok, licząc od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium:
100 % - Cena brutto
Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.
Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
Istotne warunki stawiane Oferentom:
- Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem
zamówienia
- W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości
Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:
1.
Oferta
musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług) oraz
zaproponowanych upustów i rabatów.
2.
Cena
musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Ceny netto i brutto
należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z
zasadami rachunkowości.
3.
Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji
działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej
kopii)
4.
Oświadczenia następującej treści:
Oświadczam,
iż :
a.
przedmiot prowadzonej
przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia
b.
posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym zapewniającym wykonanie
zamówienia
c.
w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie
ogłoszono upadłości
d.
jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy
e.
nie podlegam wykluczeniu z postepowania na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835).
5. Parafowaną klauzulę informacyjną dla kontrahentów
Sposób złożenia oferty:
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 11.01.2024r. do godziny 10:00
Dane osoby prowadzącej sprawę:
Pani Anna Włosińska
Pani Marta Pankiewicz,
adres do kontaktu: zp@999.swidnica.pl
Tel. 74
85 00 997
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-11
12:13:24
|
Zamówienia publiczne |
Dzień
dobry.
W
załączeniu
przekazuję
protokół
wyboru
oferty
do
zapytania
ZC/1/2024,
tj.
świadczenie
usług
informatycznych
w
systemie
SWD
PRM
dla
SP
ZOZ
Powiatowego
Pogotowia
Ratunkowego
w
Świdnicy. Z poważaniem Zespół zamówień publicznych. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?