Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12, wpisanej do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 04-01-2024 10:06:00
Składania : 17-01-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000,00 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej prac  konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12, wpisanej do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159.

 

(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej prac  konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12, wpisanej do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159.

     1)      Opis stanu istniejącego:

Hala wachlarzowa wraz z obrotnicą i reliktami torów dojazdowych zlokalizowana przy ul. Powstańców Śląskich 12 w Jaworzynie Śląskiej wpisana jest do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159. Jest to obiekt wzniesiony na planie półkola w połowie XIX w. jako parowozownia przy stacji Jaworzyna Śl. Rozwój stacji wymusił rozbudowę niezbędnej infrastruktury. W latach 80. i 90. XIX w., rozbudowano obiekt do 11 stanowisk i zamontowano ręczną 16-metrową obrotnicę. Elektryfikacja linii w latach 60. XX w. i stopniowy spadek liczby przewozów w latach 90. XX w. spowodowały likwidację lokomotywowni. Obiekt jest nadal użytkowany, jednak w odmiennej od pierwotnej funkcji − obecnie pełni rolę magazynu. Jest to budynek murowany, na szkielecie ze słupów ceglanych, z wypełnieniem z cegły pełnej; od pn. widoczna niska podmurówka kamienna; konstrukcję wsporczą ścian tworzą prostokątne w przekroju słupy ceglane, rozmieszczone w jednakowej odległości na łuku ściany frontowej (wewnętrznym). Między słupami ściany frontowej zlokalizowano bramy wjazdowe na poszczególne stanowiska w hali lokomotywowni. Zewnętrzna, tylna ściana budynku murowana z cegły pełnej w wątku krzyżowym. Detal architektoniczny ceglany, typowy dla budowli przemysłowych drugiej połowy XIX i początku XX w. (podziały ramowe, gzymsy kostkowe).

    2)      Opis zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego:

Planowany do realizacji zakres prac w ramach inwestycji obejmuje m.in. oczyszczenie ceglanej elewacji w celu usunięcia nawarstwień zanieczyszczeń na niej występujących wraz z uzupełnieniem spoin i ubytków w oblicówce, wymianą uszkodzonych cegieł, kolorystyczne scalenie całej powierzchni naprawianej elewacji oraz jej hydrofobizacja. Ponadto oczyszczenie, oszklenie i malowanie stalowych okien. Naprawa rampy oraz malowanie okapu dachu.

 

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa (Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. z 2018 r., poz. 1609). realizacji zamierzenia oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych zgodnie Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

    

UWAGA:

Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego określonych prawem pozwoleń/ zgłoszeń umożliwiających realizację zamierzeń inwestycyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia.

 

3.      W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:

a)  Projekt budowlany - 3 egzemplarze, wraz z uzyskaniem wynikających z obowiązujących przepisów uzgodnień, zgód i zezwoleń.

b)   Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym

c)      Przedmiar – 2 egzemplarze,

d)     Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.

e)    Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a (format PDF i format DWG), w punkcie b i c [format PDF i format ATH]; w punkcie d [format PDF] całość nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Terminy realizacji zamówienia do trzech miesięcy od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.


V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.   Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.    Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.     Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.


VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.     Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem zgód, uzgodnień, opinii itp.

2.     Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 17 stycznia 2024 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.     Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.  Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.     Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy – wzór

Załącznik nr 5 – Dokumentacja zdjęciowa







Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt - korekta.doc doc 103 2024-01-08 09:31:17 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 52 2024-01-04 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.42 2024-01-04 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy - wzór.docx docx 17.9 2024-01-04 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja zdjęciowa.7z 7z 6512.07 2024-01-04 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 52 2024-01-04 10:06:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt - korekta.doc doc 103 2024-01-08 09:31:50 Kryterium
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 52 2024-01-04 10:06:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy - wzór.docx docx 17.9 2024-01-04 10:06:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.42 2024-01-04 10:06:00 Kryterium
Odpowiedź na pytania - 08.01.2024 r.pdf pdf 304.94 2024-01-08 09:27:29 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt - korekta.doc doc 103 2024-01-08 09:27:29 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie - 11.01.2024 r..PDF PDF 350.14 2024-01-11 08:57:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-11 08:57 Agnieszka Nocuń-Jurek Dzień dobry,

Informuję, że do zapytania ofertowego o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12, wpisanej do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159 ID870474 wpłynęło pytanie, odpowiedź w załączeniu.

Z poważaniem
Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Starostwo Powiatowe w Świdnicy

Odpowiedź na pytanie [...].PDF

2024-01-08 09:27 Agnieszka Nocuń-Jurek Dzień dobry,

W informuję, że do zapytania ofertowego o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12, wpisanej do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159 (ID870474) wpłynęły pytania, odpowiedź w załączeniu.

Z poważaniem
Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Starostwo Powiatowe w Świdnicy

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12, wpisanej do Rejestru Zabytków pod Nr A/6159 Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświdczenie Wykonawcy - Proszę o załączenie Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx

(0)
3 Termin realizacji i warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 530