Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00006297/01 Świadczenie usług dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowo-magazynowych i utrzymaniu terenu zewnętrznego w budynku przy al. Krasińskiego 11a w Krakowie oraz magazynu handlowego przy ulicy Sikorki 35.(ZZP.261.21.2023)

Termin:
Zamieszczenia : 03-01-2024 14:50:00
Składania : 12-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-01-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ cz II PPU (03.01.2024).doc doc 191.5 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ Cz II PPU Zał 4 Karta_zużycia _środków_jednoraz (03.01.2024).docx docx 27.64 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ cz II PPU Zał 5 Lista pracowników (03.01.2024).docx docx 17.8 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ Cz II PPU Zał 6 Wykaz środków czystości (03.01.2024).docx docx 22.2 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ Cz II PPU Zał nr 7 - Harmonogram prac - do uzupełnienia.xlsx xlsx 15.49 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ cz III OPZ Zał 1 Tabela powierzchni PWM.xlsx xlsx 15.86 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (03.01.2024).pdf pdf 120.93 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ Cz I IDW (03.01.2024).docx docx 141.37 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
SWZ cz III OPZ (03.01.2024).docx docx 76.9 2024-01-03 14:50:00 Postępowanie
Zdjęcia obiektów.zip zip 70764.69 2024-01-03 14:52:11 Publiczna wiadomość
2024-01-09 pyt 1 i odp Sprzątanie Krk 2024 uzup od ŁM wk.pdf pdf 313.49 2024-01-09 15:02:45 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (12.01.2024).pdf pdf 252.98 2024-01-12 10:33:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (19.01.2024).pdf pdf 244.83 2024-01-19 15:24:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-19 15:24 Wanda Kondracka Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-19 15:20 Wanda Kondracka Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-01-12 10:33 Wanda Kondracka Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć 270 889,00 zł brutto
2024-01-09 15:02 Lucyna Kinecka Zamawiający w załączeniu przekazuje odpowiedzi na pytania zadane od Wykonawców.

2024-01-09 pyt 1 i o [...].pdf

2024-01-03 14:52 Wanda Kondracka Szanowni Państwo,

w załączeniu zdjęcia obiektów.

Zdjęcia obiektów.zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 374