Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 71/PN/2023 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków czystości dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.

Beata Korta
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu Oddział: Zamówienia Publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 03-01-2024 13:33:00
Składania : 15-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 15-01-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 1861.31 2024-01-03 13:33:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 989.28 2024-01-03 13:33:00 Postępowanie
Załączniki.zip zip 3139.67 2024-01-03 13:33:00 Postępowanie
Wyjaśnienia do SWZ.pdf pdf 1720.15 2024-01-11 12:32:04 Publiczna wiadomość
Załączniki - ZMIANA 1.zip zip 156.96 2024-01-11 12:34:13 Publiczna wiadomość
Informacja o złożonych ofertach.pdf pdf 1128.16 2024-01-15 14:39:01 Publiczna wiadomość
Informacja o złożonych ofertach SPROSTOWANIE.pdf pdf 1175.86 2024-01-23 10:38:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze - Zadanie nr 4.pdf pdf 649.46 2024-01-26 15:42:09 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu zadania 6.pdf pdf 555.83 2024-01-29 14:19:17 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze - Zadanie nr 1.pdf pdf 245.09 2024-01-30 14:33:01 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze - Zadanie nr 2.pdf pdf 246.15 2024-01-30 14:33:40 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze - Zadanie nr 3.pdf pdf 245.75 2024-01-30 14:34:12 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze - Zadanie nr 5.pdf pdf 737.75 2024-02-01 13:48:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-01 13:48 Beata Korta Zawiadomienie o wyborze - Zadanie 5

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-30 14:34 Beata Korta Zawiadomienie o wyborze - Zadanie 3

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-30 14:33 Beata Korta Zawiadomienie o wyborze - Zadanie 2

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-30 14:33 Beata Korta Zawiadomienie o wyborze - Zadanie 1

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-29 14:19 Beata Korta Zawiadomienie o unieważnieniu zadania 6

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-01-26 15:42 Beata Korta Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu nr 4

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-23 10:38 Beata Korta Sprostowanie informacji o złożonych ofertach

Informacja o złożony [...].pdf

2024-01-15 14:39 Beata Korta Informacja o złożonych ofertach

Informacja o złożony [...].pdf

2024-01-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył brutto : 1 564 877,25 zł
Zadanie 1 – Środki Czystości wartość brutto: 109 279,35zł
Zadanie 2 – Środki czystości Kuchnia wartość brutto: 43 874,00 zł
Zadanie 3 - Środki czystości Pralnia wartość brutto: 412 287,60 zł
Zadanie 4 – Worki wartość brutto: 208 608,00 zł
Zadanie 5 – Mydło, ręczniki , papier wartość brutto: 741 948,30 zł
Zadanie 6 – Ściereczki jednorazowe wartość brutto: 38 880,00 zł
2024-01-11 12:34 Beata Korta ZAŁĄCZNIKI - ZMIANA 1

Załączniki - ZMIANA [...].zip

2024-01-11 12:32 Beata Korta Wyjaśnienia do SWZ

Wyjaśnienia do SWZ.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596