Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-01-2024 08:33:00 |
Składania : | 16-01-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-01-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Burmistrza Mogilna informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenie usług w zakresie określania wartości nieruchomości oraz sporządzania inwentaryzacji szkicowych lokali w roku 2024 dla gminy Mogilno.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć
się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia: od podpisania
umowy do 31 grudnia 2024 r.;
- terminy realizacji usług, wyszczególnione w
pkt 1-9 załącznika do postępowania winny być sporządzone w formie operatu
szacunkowego w terminie nie przekraczającym 21 dni od daty przesłania zlecenia
wraz z załączonymi dokumentami, znajdującymi się w posiadaniu Zamawiającego.
Ewentualne późniejsze żądanie przez Wykonawcę dostarczenia przez Zamawiającego
dodatkowych dokumentów, nie przesuwa terminu wykonania zlecenia. Natomiast
wykaz usług wyszczególniony w pkt. 10, 12, 13 i 14 ww. załącznika, winien
być sporządzony w formie operatu szacunkowego, natomiast w pkt. 11 w formie
opinii dotyczącej zasadności wszczęcia postępowania w sprawie opłaty
adiacenckiej, w terminie nie przekraczającym 70 dni od daty przesłania zlecenia
wraz z załączonymi do niego stosownymi dokumentami.
Zamawiający w ramach zawartej umowy przewiduje możliwość zlecenia jednorazowego potwierdzenia aktualności wykonanego operatu szacunkowego przed lub po upływie 12 miesięcy od daty jego wykonania, stosownej klauzuli w operacie szacunkowym przez rzeczoznawcę, który go sporządził oraz dołączenie do operatu szacunkowego analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników o których mowa w art. 154 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.);
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy (w tym
m.in. koszty dojazdu na miejsce wyceny oraz inne koszty niezbędne do wykonania
przedmiotu wyceny wliczone w cenę oferty);
- kserokopie świadectwa nadania uprawnień
zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości.
Proszę o przesłanie wypełnionego załącznika do postępowania wraz z formularzem ofertowym.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 52 318 55 08, Magdalena Skibiszewska
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty