Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SA.270.2.1.2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Brzesko oraz utrzymania terenu wokół budynku w 2024 r. - II postępowanie powtórzone

Deadlines:
Published : 02-01-2024 11:42:00
Placing offers : 03-01-2024 14:00:00
Offers opening : 03-01-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. 1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 905.66 2024-01-02 11:42:00 Proceeding
Zał. 1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 905.66 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 2. Zestawienie pomieszczeń i częstotliwość sprzątania.doc doc 167.5 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 3. Wykaz osób świadczących usługi sprzątania.doc doc 122.5 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 4. Protokół odbioru usług sprzątania.doc doc 124 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 5. Wykaz Podwykonawców.doc doc 122 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 6. Klauzula informacyjna.docx docx 51.66 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 7. Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 353.92 2024-01-02 11:42:00 Criterion
Zał. 8. Wzór umowy - sprzątanie i utrzymanie 2023.docx docx 31.72 2024-01-02 11:42:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługi sprzątania wewnątrz budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzesko Zgodnie z załącznikami nr 1-2 (stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie powierzchni do sprzątania) oraz załącznikiem nr 8 stanowiącym wzór umowy. Proszę o wpisanie ceny netto / 1 miesiąc. 12 month Nadleśnictwo Brzesko
Brzeska 59
32-800, Brzesko
(0)
2 Usługi utrzymania terenu na zewnątrz budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzesko Zgodnie z załącznikami nr 1-2 (stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie powierzchni do sprzątania) oraz załącznikiem nr 8 stanowiącym wzór umowy. Proszę o wpisanie ceny netto / 1 miesiąc. 12 month Nadleśnictwo Brzesko
Brzeska 59
32-800, Brzesko
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2529 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 04.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 8. Wzór umowy - [...].docx

(0)
6 Zestawienie pomieszczeń i częstotliwość sprzątania - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 2. Zestawienie [...].doc

(0)
7 Wykaz osób świadczących usługi sprzątania - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 3. Wykaz osób ś [...].doc

(0)
8 Protokół odbioru usług sprzątania - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 4. Protokół odb [...].doc

(0)
9 Wykaz Podwykonawców - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 5. Wykaz Podwyk [...].doc

(0)
10 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 6. Klauzula inf [...].docx

(0)
11 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 7. Oświadczenie [...].pdf

(0)
12 Referencje z okresu ostatnich 3 lat od daty ogłoszenia postępowania - Proszę potwierdzić załączając stosowne dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Attachment required (0)
13 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Proszę potwierdzić załączając stosowne dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Attachment required (0)
14 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 1. Opis przedmi [...].pdf

(0)
15 Uprawnienia - Proszę potwierdzić załączając stosowne dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 203