Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KTD.272.7.2023.MW "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbior i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"

Mariusz Wiśniewski
Starostwo Powiatowe We Włoszczowie Oddział: Starostwo Powiatowe We Włoszczowie
Termin:
Zamieszczenia : 27-12-2023 13:32:00
Składania : 04-01-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Włoszczowa dn. 27.12.2023 r.

KTD.272.7.2023.MW

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

 

Część 1. Zamawiający:

Powiat Włoszczowski,

ul. Wiśniowa 10

29-100 Włoszczowa

NIP: 609-00-72-293; Regon: 291019360

 

Część 2. Tryb udzielenia zamówienia:                                        

Niniejsze postępowanie jest prowadzone w oparciu o postanowienia obowiązujące u Zamawiającego tj. Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych w Starostwie Powiatowym we Włoszczowie.

 

 

Część 3. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
w przewidywanej ilości:

1) tablice samochodowe – do 4800 szt., w tym:

- zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe,

- zwyczajne jednorzędowe zmniejszone

- indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe,

- zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe,

- tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe.

2) tablice motocyklowe – do 450 szt., w tym:

- zwyczajne,

- indywidualne,

- zabytkowe,

- tymczasowe.

3) tablice motorowerowe – do 50 szt., w tym:

- zwyczajne,

- tymczasowe,

 

2. Wykonane tablice powinny być dostarczone do Zamawiającego w następujących terminach:

1) dostawa tablic rejestracyjnych do 9 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,

2) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do 3 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,

 

3. Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. 2022r. poz. 1847).

 

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia przewidywanej ilości tablic do ilości rzeczywistego zapotrzebowania danego rodzaju tablic w ramach tej samej wartości zamówienia.

 

5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i kasacji tablic wycofanych z użytku przekazanych mu protokolarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic z chwilą ich przekazania.

 

6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne oraz odebrać wycofane tablice na własny koszt.

 

7. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

8. Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji począwszy od dnia wydania tablic przez Zamawiającego. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych.

 

9. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcy.

 

Część 4. Termin wykonania zamówienia:

 

Termin wykonania zamówienia ustala się od 08.01.2024 r. do 31.12.2024r.

 

 

Część 5. Warunki udziału w postępowaniu:

Do realizacji zamówienia Wykonawca winien złożyć wraz z formularzem oferty:

1. Oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (punkt 2 lit. b formularza ofertowego).

2. Oświadczenie, że zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia, a w razie wybrania oferty zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do zapytania (punkt 2 lit. e formularza ofertowego).

3. Oświadczenie o niezachodzeniu podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129), (punkt 2 lit. f formularza ofertowego).

4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej.

5. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy

6. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych.

7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

8. Zaakceptowany wzór umowy.

 

 

Część 6. Kryteria oceny ofert

           

Jedynym kryterium wyboru oferty będzie - Cena - 100%

 

Ilość punktów przyznanych danej ofercie będzie wyliczana według następującego wzoru:

                Cw= {Cmin : Cx} x 100 pkt

                gdzie: Cw – ilość punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie

                Cmin – najniższa cena złożonej oferty

                Cx  - cena oferty rozpatrywanej

 

1.                  Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

2.                  Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

3.                  Ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

 

Część 7. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać telefonicznie pod numerem: 504 753 260 lub poprzez wiadomości wysłane na adres: komunikacja@powiat-wloszczowa.pl oraz poprzez platformę zakupową.

 

Część 8 Forma, miejsce i termin złożenia oferty:

1. Ofertę należy załączyć na druku - „Formularz ofertowy” wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami poprzez platformę zakupową Powiatu Włoszczowskiego http://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa, do dnia 4.01.2024r. do godz. 15:00

2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.

3. Oferta złożona po ww. terminie nie będzie rozpatrywana,

4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.

5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.

7. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

 

 

Część 9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:

1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu,

2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

 

Część 10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie zamieszczona na platformie zakupowej.

 

Część 11. Informacje dodatkowe:

1. Niniejsze postępowanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – nie podlega przepisom Ustawy.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia całości postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyn.

 

Załączniki:

1. Wzór druku „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1

2. Projekt umowy – Załącznik nr 2

3. Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 3

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.docx docx 162.56 2023-12-27 13:32:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO - Załącznik nr 3.docx docx 18.38 2023-12-27 13:32:00 Postępowanie
Projekt umowy - załącznik nr 2.docx docx 30.61 2023-12-27 13:32:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 108.62 2024-01-08 16:48:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-08 16:48 Mariusz Wiśniewski INFORMACJA O WYNIKACH ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od daty podpisania umowy do 31.12.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 254