-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 868397
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ID.272.2.30.2023 Dostawa 50 ton soli drogowej, do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Powiatu Kamiennogórskiego
Wystawiający
-
UżytkownikArtur Pasiut
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Drogownictwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-28 09:16:00
-
Składania2024-01-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-04 09:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z
dostawą 50 ton soli drogowej, luzem, która wykorzystywana będzie do usuwania
gołoledzi i oblodzenia, a także do zapobiegania powstania oblodzenia i
śliskości pośniegowej po mechanicznym usunięciu śniegu w pasie jezdni dróg
powiatowych i/lub chodników.
Zamawiający nie dopuszcza
możliwości dostawy soli pakowanej w worki.
Dostarczona sól musi spełniać wymagania Rozporządzenia
Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (t.j. Dz. U. z Dz. U. z 2005
r., poz. 230.1960 ze zm.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków,
jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Produkt
oferowany przez Wykonawcę, musi spełniać warunki, które umożliwiają mu sprzedaż
go na terytorium kraju.
Sól musi być sypka, o naturalnym odcieniu i
niezanieczyszczona.
KOD CPV: 34927100-2 Sól drogowa
2.
Transport:
1)
Wykonawca dostarczy sól do zimowego utrzymania
dróg pod adres – Referat Drogownictwa
Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, ul. Towarowa 43, 58-400 Kamienna Góra
(teren PKS Kamienna Góra Sp. z o.o.), zwanej dalej bazą.
2)
Koszty transportu, muszą zostać skalkulowane w
cenie za realizację całości zamówienia.
3)
Sól drogowa powinna być dostarczona samochodami
ciężarowymi samowyładowczymi, sprawnymi technicznie.
4)
Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie
takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość
przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie.
5)
Liczba oraz ładowność samochodów ciężarowych
powinna gwarantować terminowość dostawy przedmiotu zamówienia.
6)
Realizacja zamówienia powinna nastąpić w
terminie określonym w pkt III. W celu realizacji dostawy, Zamawiający złoży
Wykonawcy zamówienie mailowo.
7)
Wykonawca, musi wziąć pod uwagę, że podstawowy
czas pracy Zamawiającego (osób pracujących w Referacie Drogownictwa -
odbierających towar) odbywa się od godziny 6.00 do godziny 14.00. Zamawiający
nie przewiduje możliwości odbioru towaru w dniu wolne od pracy i godzinach
innych niż podane. Dostawa musi zostać uzgodniona z Zamawiającym.
8)
Dostarczony materiał, Wykonawca powinien
rozładować własnym staraniem na terenie bazy Zamawiającego, we wskazanym
miejscu.
3.
Kontrola jakości
1.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania
badań kontrolnych materiału. Koszt badań ponosi Wykonawca.
2.)
W przypadku stwierdzenia, że jakość materiału
nie spełnia wymagań lub jest rażąco złej jakości, nie będzie on dopuszczony do
odbioru. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na własny koszt nowa partię
materiału spełniającego określone warunki. Wykonawca będzie zobowiązany do
niezwłocznego usunięcia z terenu Zamawiającego materiału niedopuszczonego do
odbioru.
3.)
Obmiar – jednostką obmiarową jest 1 tona soli
drogowej. Wykonawca określi w dokumencie przewozowym (WZ) tarę pojazdu oraz
masę ładunku. Wykonawca może przedstawić inny, rzetelnie przygotowany dokument
potwierdzający masę dostarczonego materiału. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do wykonania kontrolnego ważenia pojazdu na atestowanej wadze.
4.)
Odbiór dostawy – nastąpi na podstawie protokołu
odbioru bez uwag i zastrzeżeń, podpisanego przez Przekazującego (Wykonawcę)
oraz Odbierającego (Zamawiającego).
II.
Tryb
postępowania:
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) – zgodnie z art.
2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
Postępowanie przeprowadzone jest na podstawie
Regulaminu wydatkowania środków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej
Górze o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych, przyjętego Uchwałą Nr
175/2021 Zarządu Powiatu Kamiennogórskiego z dnia 13 kwietnia 2021 r.
III.
Termin
realizacji zamówienia
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 5 dni
roboczych od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Planowany termin
podpisania umowy to 9 stycznia 2024 r. – termin ten może ulec zmianie.
IV.
Warunki
płatności
1.
Zapłata za dostawę soli drogowej nastąpi na
podstawie faktury.
2.
Podstawą do wystawienia faktury stanowić będzie
protokół odbioru podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
3.
Zapłata faktury nastąpi przelewem na wskazany
rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do
siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V.
Wykluczenie
wykonawcy z udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), czyli:
1.
Wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2.
wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022
r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3.
wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120 i 295) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
W celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (stanowiącego Załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego), że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z
postępowania.
VI.
Kryterium
oceny ofert
Cena oferty brutto – oznacza najniższą ceną brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który
zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Każdej z ofert
zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem: Numer oferty = (oferta z najniższą ceną/oferta badana) x 10.
Oferta, maksymalnie może uzyskać 10,00 pkt. Liczba ta zostanie
zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami
zaokrąglania.
VII.
Termin
związania ofertą
1.
Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu
terminu składania ofert do dnia 17 stycznia 2024 r.
2.
W sytuacji, w której wybór najkorzystniejszej
oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, określonego powyżej,
Zamawiający zwróci się jednokrotnie do Wykonawców, których oferty nie podlegają
odrzuceniu o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez
niego okres, nie dłuższy niż 14 dni.
3.
Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym
mowa w pkt. 2 wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o
wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
VIII.
Zawartość
oferty stanowi
1.
Wypełniona pozycja CENA w sekcji PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA w formularzu zapytania ofertowego udostępnionego na platformie
prowadzonego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wpisania ceny netto za
realizację przedmiotu zamówienia (tj. za
dostarczenie 50 ton soli drogowej), określenie stawki podatku VAT, która
będzie obowiązywała oraz ceny brutto za realizacje całego zamówienia.
2.
W ramach oferty Wykonawca jest zobowiązany
również do wypełnienia 7 pozycji wyszczególnionych w sekcji KRYTERIA I WARUNKI
FORMALNE zgodnie z opisem zawartym we wskazanej sekcji tj.:
1.)
Cena;
2.)
Warunki płatności;
3.)
Termin realizacji;
4.)
Dodatkowe koszty;
5.)
Termin związania ofertą;
6.)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do postępowania;
7.)
Projektowane postanowienia umowy.
3.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania na podstawie warunków określonych w pkt V zapytania ofertowego,
złożone na wzorze udostępnionym przez Zamawiającego (Załącznik nr 1 do
postępowania), odpowiednio wypełnione i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.
4.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku,
gdy nie wynika ono z wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii.
IX.
Odrzucenie
oferty
Z udziału w postępowaniu Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1.
została złożona po terminie składania ofert
wyznaczonym przez Zamawiającego;
2.
jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego;
3.
została złożona przez wykonawcę:
3.1 podlegającego
wykluczeniu z postępowania,
3.2 który,
nie złożył wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie
uzupełnił wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,
3.3 który,
wprowadził Zamawiającego w błąd lub przedstawił nieprawdziwe informacje.
Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie
postępowania.
Oferta, która została odrzucona, nie będzie oceniana.
X.
Informacja
o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy.
1.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który
złoży najkorzystniejszą ofertę zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.
2.
Wykonawca wybrany w postępowaniu jest
zobowiązany do zawarcia umowy na zasadach przedstawionych w projektowanych
postanowieniach umowy – Załącznik nr 2.
3.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu
umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty, potwierdzające ich umocowanie do
podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów
dołączonych do oferty.
4.
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy
zdalnie przy zastosowaniu odpowiedniego rodzaju podpisu.
XI.
Informacja
o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie
osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
2.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora. Informacje dotyczące odpowiedzi
na pytania, zmiany treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i
otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkrety Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej,
za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania
wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego
na adres e-mail, który podany został przez wykonawcę, zostało doręczone mu w
sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
5.
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie
zawiadomić o zmianie adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie
informując o tym zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy uważa się za
doręczone.
6.
Po upływie terminu składania ofert, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje między Zamawiającym a Wykonawcami będą przekazywane w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
7.
Zamawiający może komunikować się z Wykonawcą
również za pomocą poczty elektronicznej, osoby prowadzącej postępowanie.
8.
Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie
trwania postępowania po stronie Zamawiającego zobowiązany jest Artur Pasiut,
kontakt pod adresem artur.pasiut@kamienna-gora.pl
lub inwestycje@kamienna-gora.pl
XII.
Procedura
1.
Termin składania ofert: 04.01.2024 r. do godziny
9.00.
2.
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
3.
Termin otwarcia ofert: 04.01.2024 r. o godzinie
9.15.
4. Termin
związania ofertą: 17.01.2024 r.
5.
Najpóźniej przed otwarciem ofert Zamawiający na
stronie prowadzonego postępowania udostępni informacje o kwocie, jaką zamierza
przeznaczyć na realizację przedmiotu umowy.
XIII.
Pozostałe
informacje
1.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku
polskim.
2.
Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści
zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania
ofertowego.
3.
Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu
treści zapytania ofertowego zostanie opublikowane na stronie prowadzonego
postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
4.
Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia
treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży
termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź
uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.
XIV.
Ochrona
danych osobowych
1.
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, st.1), dalej „RODO”, informuje że:
1.)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Powiat Kamiennogórski z/s ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
2.)
z administratorem można się skontaktować poprzez
adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
3.)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem;
4.)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5.)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres
obowiązywania umowy;
6.)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym
z udziałem w postępowaniu;
7.)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art. 22
RODO;
2.
Posiada Pani/Pan
1.)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2.)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
3.)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4.)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.
Nie przysługuje Pani/Panu
1.)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;
2.)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO;
3.) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1
lit. c RODO.
XV.
Załączniki
1. Załącznik nr 1 – Oświadczenie
2. Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia
umowy.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-08
10:56:52
|
Artur Pasiut |
Zamawiający
przekazuje
informacje
o
wyborze
oferty.
Załączniki |
2024-01-04
10:35:22
|
Artur Pasiut |
Zamawiający
informuje,
że
w
wyznaczonym
terminie
składania,
oferty
złożyli
następujący
Wykonawcy: 1. EKO-GWAREK Sp. z o.o., Tarnowskie Góry, ul. Chopina 62b, 42-606 Tarnowskie Góry z ceną – 28 228,50 złotych brutto; 2. EKO SERWIS Sp. z o.o., ul. Milczańska 30A, 70-107 Szczecin z ceną – 26 445,00 złotych brutto; 3. Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne i Handlowe „COM-D” Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor z ceną – 39 975,00 złotych brutto; 4. Sebastian Stadnik przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: SEBASTIAN STADNIK SPG POLSKA TRUCK, Mieczków 24A, 55-311 Kostomłoty z ceną – 28 597,50 złotych brutto; 5. Mariusz Klejnowski przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: MARIUSZ KLEJNOWSKI ANEVA, ul. Krucza 13, 88-100 Inowrocław z ceną – 31 918,50 złotych brutto; 6. Krzysztof Łabędzki przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: VULCAR Krzysztof Łabędzki, Debot 8, 66-210 Zbąszynek z ceną 31 365,00 złotych brutto; 7. PIERINGER RECYCLING POLSKA Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 33, 64-800 Chodzież z ceną 33 640,50 złotych brutto. |
2024-01-04
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 28 000,00 zł brutto. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?