Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2023 13:26:00 |
Składania : | 27-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-12-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kontrola eksploatacji i kontrola zużycia energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego oraz obiektów będących własnością Miasta Radlin na rok 2024.
I. Obiekty miejskie.
a) Dokonywanie analizy zużycia energii elektrycznej na wszystkich (78) punktach poboru energii – obiektów Gminnych z podziałem na obiekty (liczniki), okresy rozliczeniowe, jednostki organizacyjne, typy obiektów, grupy taryfowe, co należy przedstawić w rozbiciu na okresy rozliczeniowe i rozliczenie roczne (kilkuletnie) indywidualne dla każdego punktu poboru (obiektu - licznika).
Kontrola - sprawdzanie wystawionych faktur za energię elektryczną wystawionych przez dostawcę i sprzedawcę energii pod względem zgodności i wartości wystawionych faktur, sprawdzanie zgodności ze zużyciem.
Wykonywanie pomiarów parametrów zasilania dla obiektów jeżeli zaistnieje taka konieczność, monitorowanie ich pracy przez stronę - elicznik. W uzasadnionych sytuacjach wykonanie urządzeń do kompensacji mocy biernej (wykonanie pomiarów, analiz, dobór dławików, kondensatorów (materiał zakupiony przez zamawiającego).
Korygowanie nieprawidłowości w przypadku wystawiania faktur niezgodnych z rzeczywistym zużyciem, lub błędnymi fakturami (korekty faktur).
Faktury dystrybucyjne dostępne poprzez stronę e-bok Tauron, faktury sprzedażowe u płatników.
b) Dokonywanie analizy zużycia energii elektrycznej w zakresie obowiązków miasta wynikających ustawy z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej.
Wykonywanie oględzin (kwartalnych) i przeglądów (rocznych) układów kompensacji mocy biernej, zabudowanych na obiektach miejskich (budynek UM Radlin, przepompownia Napierskiego, budynek OPS, Straż Miejska), bieżące ich monitorowanie przez stronę elicznik.
Dobór wielkości mocy umownych, przyłączeniowych dla wszystkich obiektów, planowanie - zamawianie mocy umownych dla obiektów w taryfie C21 dobór taryf dystrybucyjnych mających wpływ na ograniczenia kosztów energii.
II. Oświetlenie ulic.
Dokonywanie analizy zużycia energii elektrycznej na 55 (+1 ryczałt) punktach zapalania (stacjach) oświetlenia ulic z przedstawieniem zużycia energii dla poszczególnych punktów poboru z uwzględnieniem mocy zainstalowanych, czasów świecenia, redukcji mocy - dla stacji z reduktorami. Rozliczenie powinno zawierać przedstawienie dla każdego punktu i obejmuje analizę: czasu świecenia, mocy wynikającej ze zużycia energii w wysokiej i niskiej taryfie, stosunku taryf oraz sumaryczną moc dla wszystkich punktów za dany okres rozliczeniowy. Powyższe należy przedstawić w rozbiciu na okresy rozliczeniowe i rozliczenie roczne (kilkuletnie) dla każdego punktu zapalania z osobna i całego miasta sumarycznie.
Potwierdzanie zgodności wystawionych faktur z odczytami liczników i zgodnością z umowami na sprzedaż i dystrybucję energii.
Korygowanie nieprawidłowości w przypadku wystawiania faktur niezgodnych z rzeczywistym zużyciem, lub błędnymi fakturami (korekty faktur). W przypadku stwierdzenia zawyżonego zużycia, niezgodnego z zainstalowanymi mocami, należy dokonać zgłoszenia do TNT w celu ich wyeliminowania.
Faktury dystrybucyjne dostępne poprzez stronę e-bok Tauron, faktury sprzedażowe u płatników.
Regulacja sterowników - CPA i microBlue, nastawy do uzgodnienia z zamawiającym:
- 2 razy w roku z przedstawicielem TAURON Dystrybucja,
- 2 razy w roku samodzielnie, w terminach uzgodnionych z przedstawicielem miasta,
- dodatkowe regulacje wynikające z nieprawidłowej pracy – awarii sterowników.
W tym zakresie Zamawiający wymaga gotowości do podjęcia interwencji 24h/dobę, na telefoniczne wezwanie zamawiającego.
W tracie regulacji kontrola wielkości zabezpieczeń, opisane i uzgodnione z TAURON Dystrybucja.
Nocne objazdy oświetlenia z przedstawicielem Zakładu Energetycznego 1 raz na kwartał, obejmujące co najmniej 50% wszystkich opraw oświetleniowych będących na terenie gminy, z przedstawieniem raportu w formie pisemnej z podaniem nazw skontrolowanych ulic i ilości opraw na ulicy świecących i nieświecących.
Wszystkie nieświecące oprawy należy wpisać do systemu zgłoszeń LIGHTBOX
Nocne kontrole - pomiary prawidłowości pracy wszystkich reduktorów mocy (w trybie redukcji) i stacji z redukcją mocy, w porozumieniu i za zgodą Tauron Dystrybucja, 6 razy w roku, w dwumiesięcznym cyklu, w okresie między odczytami liczników, wraz z przedstawieniem raportu w formie pisemnej z podaniem:stanu pracy urządzeń reduktorów mocy (pomiary napięć).
Dostęp do reduktorów znajdujących się w stacjach transformatorowych wykonawca uzgadnia we własnym zakresie z Tauron Dystrybucja.
Wykonanie pomiarów obciążeń, mocy czynnej, biernej, szafek oświetleniowych w których zostały zabudowane reduktory mocy. W przypadku przekroczenia obciążenia z powodu nadmiernego zużycia mocy biernej, zabudowa kompensacji mocy biernej.
W przypadku wprowadzenia przez Tauron opłat za moc bierną indukcyjną i pojemnościową, zabudowa kompensacji mocy biernej na max 3 obwodach oświetleniowych będących własnością miasta.
Usuwanie bieżących awarii reduktorów mocy, zgłaszane przez służby ZE, lub stwierdzone po odczytach liczników lub kontrolach nocnych. Obecnie na terenie gminy jest 14 punktów zapalania (stacji) z 22 reduktorami mocy. Zakup materiałów potrzebnych do wykonania naprawy leży po stronie wykonawcy, za wyjątkiem fizycznego uszkodzenia/zniszczenia reduktora, wypalenia całego reduktora.
Rejestracja parametrów pracy oświetlenia w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości na danym oświetleniu (dotyczy oświetlenia z redukcją i bez redukcji).
W stacjach ze zdalnym odczytem liczników, monitorowanie pracy oświetlenia przez stronę elicznik.
Kontrole inspekcyjne nad wykonawcą świadczącym usługi w zakresie eksploatacji oświetlenia ulic, bezpośrednie zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości w pracy urządzeń, wynikającej z kontroli inspekcyjnej, do Tauron Dystrybucja, z jednoczesnym powiadomieniem zamawiającego.
W tym zakresie Zamawiający wymaga gotowości do podjęcia interwencji 24h/dobę, na telefoniczne wezwanie.
Systematyczna aktualizacja opracowania graficznego (na mapie sytuacyjnej) i inwentaryzacji oświetlenia ulicznego z oznaczeniem typu opraw, istniejących podziałów sieci, mocy stacji, stanu majątkowego, prawidłowości zużycia energii (mocy zainstalowanej z danego punktu zapalania oświetlenia).
Pomiary elektryczne niezbędne do zgłaszania obiektów do odbioru, ich zgłaszanie w przypadkach zmian: układów pomiarowych, typów zasilania (1 faz, 3faz), mocy zainstalowanych, rozdziału.
Zakup, montaż, uruchomienie nowego punktu zapalania, szafki oświetleniowej na ulicy Głożyńskiej.
III. Obiekty + oświetlenie ulic.
Przygotowanie materiałów (przedmiot zamówienia) w celu przygotowania wspólnego postępowania przetargowego na zakup energii elektrycznej dla wszystkich obiektów własności Miasta Radlin (w tym MOK Radlin, MOSiR Radlin, OPS, ZGK, placówki oświatowe, biblioteka).
Przygotowanie materiałów niezbędnych do wymiany opraw oświetleniowych na terenie miasta w ramach programu „Rozświetlamy Polskę” - określenie ilości opraw wraz z ich lokalizacją, dobór opraw gwarantujących 50% redukcję mocy i spełniających wymagania programu, zmiany układów zasilania w istniejących szafkach oświetleniowych wyposażonych w reduktory mocy, w tym odłączenie reduktorów, przeniesienie i zabudowa na innym obwodzie, dostosowanie do nowego układu sieci.
(Wykaz obiektów stacji oświetleniowych stanowi Załącznik nr 3 do postępowania).
2. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1)
Termin
wykonania przedmiotu zamówienia: od
dnia 01
stycznia 2024
r. do
dnia
31 grudnia 2024
r.;
2) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorze umowy;
3) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;
4) Kryterium oceny: Cena 100%,
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
6) Warunki udziału w postępowaniu:
- Zdolność techniczna:
Wykonawca posiada doświadczenie w eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz nadzorze nad prawidłowością pracy/eksploatacji oświetlenia ulicznego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że wykonał okresie ostatnich trzech lat minimum dwie usługi (w okresie 12 miesięcy każda) w zakresie eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz nadzorze nad prawidłowością pracy oświetlenia ulicznego, a w szczególności analizę zużycia energii, kontroli i monitorowanie prawidłowości pracy oświetlenia ulicznego.
Na potwierdzenie należy dołączyć wykaz świadczonych w ostatnich trzech latach usług w zakresie eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz nadzorze nad prawidłowością pracy oświetlenia ulicznego, a w szczególności analizę zużycia energii, kontroli i monitorowanie prawidłowości pracy oświetlenia ulicznego (Załącznik nr 4).
- Zdolność zawodowa:
a) Wykonawca posiada odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
Na potwierdzenie należy dołączyć kopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
b) Wykonawca posiada kwalifikacje SEP grupa E i D do 1 kV; do obsługi, konserwacji, remontu montażu, kontrolno-pomiarowym w zakresie sieci oświetlenia ulicznego, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV
Na potwierdzenie należy dołączyć kopię kwalifikacji SEP grupa D i E do 1 kV do obsługi, konserwacji, remontu montażu, kontrolno-pomiarowym w zakresie sieci oświetlenia ulicznego, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV;
7) Wykonawca dołącza wypełnioną Propozycję cenową wraz z Załącznikiem nr 4, kopią uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kopią kwalifikacji SEP grupa D i E do 1 kV do obsługi, konserwacji, remontu montażu, kontrolno-pomiarowym w zakresie sieci oświetlenia ulicznego, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590221
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-27 10:40 | Zamówienia Publiczne |
Niniejszym
informuję,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrano
propozycję
cenową
nr
1,
firmy:
Weiner
Piotr,
ul.
Oraczy
154,
44-373
Wodzisław
Śląski wartość propozycji cenowej: 45 600,00 zł brutto Słownie: czterdzieści pięć tysięcy sześćset złotych, 00/100 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. ; Wykaz złożonych propozycji cenowych: 1. Weiner Piotr, ul. Oraczy 154, 44-373 Wodzisław Śląski cena: 45 600,00 zł brutto Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 48 265,20 złotych brutto. |
Komunikaty