Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D/Kw.2233.1.32.2023 Dostawy warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Hajnówce

Anna Orzechowska
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Areszt Śledczy w Hajnówce
Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2023 10:05:00
Składania : 27-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-12-2023 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- w sprawach proceduralnych: proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego", pod numerem telefonu 857391918 lub email Anna.Orzechowska@sw.gov.pl - w sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego", pod numerem telefonu 857391926 lub email MarcinRafal.Kotrys@sw.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Klauzula informacyjna o przetwarzanych danych osobowych Wykonując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że: • administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Aresztu Śledczego w Hajnówce, z siedzibą przy ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl, tel. 85 683 20 07. • dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_as_hajnowka@sw.gov.pl. • Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:  ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawa zamówień publicznych;  rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;  ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;  art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). • Prawa osób, których dane dotyczą W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć

możliwość skorzystania z tego prawa;

 prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa, więcej szczegółów na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w

przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych

osobowych.

• Okres przechowywania danych

Państwa pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie

zamówienia.

• Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego

przekazywane będę wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w

szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4

pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o

zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Aresztu Śledczy w Hajnówce zawarł

umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w zakresie

przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom

ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze

świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych

w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.

• Państwa trzecie

Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do

państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

• Profilowanie, Zautomatyzowanie podejmowanie decyzji

Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym

profilowaniu.

• Informacja o podaniu danych osobowych

Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie

jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to

stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na

podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydawanych do niej przepisów

wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26

lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy

w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy na dostawy warzyw kiszonych.doc doc 108.5 2023-12-21 10:05:05 Kryterium
Informacja o unieważnieniu postepowania DKw.2233.1.32.2023.docx docx 29.71 2023-12-27 10:39:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-27 10:42 Anna Orzechowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania następuje ze względu na to, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2023-12-27 10:39 Anna Orzechowska W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].docx

2023-12-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego postępowania 19 860,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kapusta kiszona Warzywa kiszone powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Kapusta kiszona: produkt spożywczy z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej Grubość skrawków — nie większa niż 1–1,5 mm zawartość soli kuchennej — 1,5–2,5%. Smak i zapach prawidłowy dla kapusty prawidłowo ukwaszonej, aromatyczny, słono kwaśny. Wygląd soku: jasnoszary, opalizujący. Zawartość soku w stosunku do masy netto powinna odpowiadać 15% wag, tzn. lekko uciskana pokrywa się sokiem. Dopuszcza się stosowanie nasion kminku, kopru, kolendry, marchwi, jabłek i innych owoców jako przypraw roślinnych. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, niedostateczna ilość soku (wysuszenie kapusty), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna - klasa jakości - wielkość (jeśli sortowano według wielkości) - inne szczegóły w zależności od produktu. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. minimalny terminy przydatności do spożycia - 3 miesiące. 3000 kg Areszt Śledczy w Hajnówce
67 Warszawska
17-200, Hajnówka
(0)
2 Ogórki kiszone Warzywa kwaszone powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Ogórki kwaszone: produkt spożywczy ze świeżych ogórków, przypraw chrzanu, gorczycy, czosnku, itp.). Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produkt u, objawy pleśni, psucia się, ich nadmierna miękkość (komory nasienne wypełnione nieprawidłowo), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opak owań oraz ich zabrudzenia. aromatyczno smakowych, zalanych zalewą z dodatkiem soli, poddany naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej, z ewentualnym dodatkiem kwasu sorbowego w przypadku sto sowania opakowań niehermetycznych lub utrwalony w procesie pasteryzacji w opakowaniach hermetycznych. Ukwaszone ogórki powinny zawierać 1,5–3,5% soli kuchennej. Struktura: dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie , o średnicy do 4 cm i długości do 1 1 cm Smak i zapach charakterystyczny dla ogórków prawidłowo ukwaszonych, aromatyczny, słono kwaśny. Ogórki powinny być twarde, o barwie oliwkowo zielonej, o różnych odcieniach, powierzchnia wolna od uszkodzeń mechanicznych, plam chorobowych. Wygląd zalew y: od biało szarej do zielonkawo szarej, lekko mętny, dopuszcza się osad z przypraw (kopru, Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. minimalny terminy przydatności do spożycia - 3 miesiące. 1800 kg Areszt Śledczy w Hajnówce
67 Warszawska
17-200, Hajnówka
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 01.01.2024 do 31.12.2024. Dostawy będą odbywały się 1 raz w miesiącu w godzinach 8:30 - 12:30. Zamawiający ma prawo dzielić ilość zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb wynikających ze złożonych zamówień, a ilość i asortyment poszczególnych produktów Zamawiający określać będzie każdorazowo najpóźniej 3 dni przed dostawą. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Wykonawca akceptuje dołączony projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na dos [...].doc

(0)
6 Wymagania dot. dostaw - Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Do każdego asortymentu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:30, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. (0)
7 Reklamacja - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania wymiany asortymentu na wolny od wad lub jego uzupełnienia na własny koszt nie później niż w terminie do 24 godzin od złożenia reklamacji telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - O udzieleniu zamówienia nie mogą się ubiegać wykonawcy podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlega wykluczeniu" (0)
9 Termin związania ofertą - Wykonawca zobowiązuje się być związany oferta przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 221