Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku

Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2023 14:29:00
Składania : 27-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-12-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiotem zamówienia jest Usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku .

Usługi obejmują usuwanie awarii i stałą konserwację 15 szt. platform schodowych dla osób niepełnosprawnych, typu HIRO 350 w budynkach mieszkalnych przy ul. Księżnej Zofii nr 7; nr 9; nr 11; Herbsta 1A; Herbsta 1B, (zgodnie z instrukcją producenta) 2 szt. dźwigów osobowych pięć przystanków typu HOG-900-T/T-P w budynku przy ul. Grzybowej nr 2, dźwig osobowy hydrauliczny cztero przystankowy  typu Glf Mrl MC 630 w budynku przy ul. Tuwima 34, dźwigu platformy typu VECTOR 2p.2d zainstalowanego w Hali Sportowej przy ul. Ogrodowej 5 oraz podnośnik Kalea seria 91756  przy  ul. Jaracza 5 w Słupsku


Wykonawca zobowiązany jest do:

1) przeglądów i konserwacji dźwigów w zakresie i w sposób ustalony zgodnie z:

– dokumentacją techniczno-ruchową (odrębną dla każdego urządzenia),

– instrukcją obsługi i konserwacji dźwigu (odrębną dla każdego urządzenia),

– przepisami Urzędu Dozoru Technicznego,

– Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176) ,

2) utrzymania urządzenia o których mowa w § 1 w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawność i bezawaryjną eksploatację, w tym  zapewnienie właściwej konserwacji urządzeń, które powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2017 r. (Dz.U. 2018 poz. 2176), o ile nie zostały one określone w instrukcji eksploatacji. Urządzenia podlegające konserwacji obejmują okresowy comiesięczny przegląd zgodnie z instrukcją konserwacji urządzeń i wymaganiami Dozoru Technicznego

3)utrzymania w ruchu dźwigów w okresie pomiędzy naprawami, w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawną i bezawaryjną eksploatację, wykonywania pomiarów oporności izolacji i skuteczności ochrony przeciwpożarowej każdego z urządzeń, pomiary powinny być przeprowadzone nie rzadziej niż jeden raz w roku,

4)  niezwłoczne powiadomienie Wykonawcy o stwierdzonej awarii lub wadliwym działaniem urządzenia oraz usterkach kwalifikujących urządzenia do remontu,

5) do prowadzenia dla każdego urządzenia książki konserwacji w celu dokonywania zapisów dotyczących prowadzonych czynności oraz uwag Zamawiającego oraz odnotowania
w dzienniku konserwacji wszystkich czynności przeprowadzonych przez konserwatora dźwigu (adnotacje powinny być potwierdzone jego podpisem);

6) przygotowania dźwigów do badań wykonywanych przez pracowników Urzędu Dozoru Technicznego i uczestnictwo w tych badaniach,

7) wykonania pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych urządzeń służących do przemieszczania osób, ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa
i ochrony przeciwpożarowej oraz pomiarów rezystancji uziemień roboczych i odgromowych, o ile są stosowane, oraz ochrony przeciwporażeniowej,

8) poinformowania osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego o terminie rozpoczęcia
i zakończenia naprawy urządzenia;

9) protokólarnego i bezusterkowego przekazania Zamawiającemu urządzeń objętych naprawą i konserwacją na ostatni dzień świadczenia usług będących przedmiotem umowy,

10) posiadania uprawnienia wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej,

11) wyposażenia urządzeń w stanowiskową instrukcję obsługi opracowaną na podstawie instrukcji eksploatacji i dostępną dla obsługującego,

11) czas reakcji na zgłoszenie nieprzewidzianego, awaryjnego zatrzymania urządzenia objętego umową wynosi do 1,5 godziny,

12) Usunięcia  zgłoszonej  usterki w  ciągu  8 godzin od zgłoszenia,

Wykonawca winien wykazać, że:

dysponuje
co najmniej jednym samochodem osobowym dostawczym do przewozu materiałów,
sprzętu i narzędzi,

dysponuje
co najmniej niżej określonymi osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia
do wykonywania czynności określanych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r.
o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i
Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania
kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz
sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych:

minimum 1 osobą
posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku
EKSPLOATACJI.

minimum 1 osobą
posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji
wind wydane przez UDT

Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej
warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu
sprzętu oraz wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia, wykształcenia bądź posiadanych uprawnień.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1)
treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w
niniejszym dokumencie,
2)
wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub
dokumentów,
3)
wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań
określonych w niniejszym dokumencie,
4)
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

5)
zawiera błąd w obliczeniu ceny

Termin związania ofertą:

Wykonawca  związany jest złożoną ofertą przez okres 21 dni licząc od daty upływu terminu do składania ofert.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 785881070

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy 19.12.2023.odt odt 25.5 2023-12-20 14:29:00 Postępowanie
Wykaz osób.doc doc 37.5 2023-12-20 14:29:00 Postępowanie
Wykaz wyposażenia.doc doc 39 2023-12-20 14:29:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-12-28 13:58 Anita Bogdańska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia zapytanie z powodu źle podanej stawki VAT.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 platformy schodowe dla osób niepełnosprawnych, typu HIRO 350 w budynkach mieszkalnych cena za miesiąc x 15(ilość platform) 12 miesiąc - (0)
2 dźwig osobowy 5-cio przystankowy typu HOG-900- T/T-P cena za miesiąc X 2 (ilość dźwigów) 12 miesiąc - (0)
3 dźwig osobowy hydrauliczny 4-przystankowy typu Glf Mrl MC 630 cena za miesiąc 12 miesiąc - (0)
4 dźwig platformy typu VECTOR 2p2d cena za miesiąc 12 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 170