Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP7/2023/PN/BLZ Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy do obiektów Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025

Agnieszka Ośka
Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. w Grudziądzu Department: Referat Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 20-12-2023 10:22:00
Placing offers : 23-01-2024 10:00:00
Offers opening : 23-01-2024 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Zamawiający - Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, informuje o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy do obiektów Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025

Informacje ogólne o postępowaniu

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani korespondencji w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.

Ilekroć w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia użyte jest pojęcie „ustawa Pzp” należy przez to rozumieć ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).

Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy, tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w łącznej szacunkowej ilości: 9 287 999,6 kWh (zamówienie podstawowe) do obiektów należących do Zamawiającego.

Zamówienie zostało podzielone na dwie części:

Część I – Sprzedaż energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy do obiektów Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu

Część II – Kompleksowa dostawa energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy do obiektów Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu

Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył ofertę na obie części Zamówienia.         

Wymagania dotyczące wadium

Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie:

Część I 215 000,00 zł  (słownie złotych: dwieście piętnaście tysięcy 00/100);

Część II 18 000,00 zł  (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100).

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami:

-        w sprawach formalnych: Agnieszka Ośka, tel. (56) 45 04 926 oraz Marta Buczkowska, tel. (56) 45 04 878. Godziny pracy Zamawiającego: 7:00-14:30, od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych.

Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do: 19.01.2022 r. godz. 10:00

 

Szczegółowy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 913.08 2023-12-20 10:22:00 Proceeding
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 126.93 2024-02-21 08:23:49 Public message

Announcements

2024-02-21 08:23 Agnieszka Ośka Zawiadomienie o wyborze oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-23 12:39 Agnieszka Ośka Informacja z otwarcia ofert
2024-01-23 10:38 Agnieszka Ośka Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
2024-01-12 11:36 Agnieszka Ośka Informacja o zmianie treści SWZ i terminu składania ofert
2024-01-12 11:35 Agnieszka Ośka Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
2024-01-11 13:25 Agnieszka Ośka Wyjaśnienia treści Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ)

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 688