Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-12-2023 14:11:00 |
Składania : | 27-12-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 27-12-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe prowadzenie z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1,
Postępowanie prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwatora w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za drobne naprawy typu: wymiana kranu, wymiana gniazdka, wymiana uszczelki, malowanie, udrażnianie rur. Itp.
Usługi świadczone będą w siedzibie Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach. Usługi świadczone będą w godzinach dogodnych tak, aby nie zakłócać pracy ośrodka wsparcia po maksymalnie 5 godzin miesięcznie. Łączna przewidziana ilość godzin na rok 2024 wynosi 60. Ofertę należy składać w przeliczeniu na stawkę godzinową brutto.
Dokładny harmonogram realizacji usługi będzie ustalony po wyłonieniu Wykonawcy.
3. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia osobiście.
Wykonawca musi posiadać:
obywatelstwo polskie
doświadczenie w pracy jako konserwator
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
4.1.Termin wykonania zamówienia – 02.01.2024 - 31.12.2024
4.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
5. Kryteria oceny ofert.
5.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: najniższą ceną brutto za godzinę usługi.
6. Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
c) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
7. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Jeżeli wykonawca jest zwolniony z opłat VAT, winien na fakturze lub rachunku umieścić stosowny zapis.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Komunikaty