Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.9.2023 Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków w Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi, Mirocicach i Bartoszowinach

Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 14:04:00
Składania : 27-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-12-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Znak sprawy RGKOŚ.271.9.2023

1.       Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia 

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 13/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 31.01.2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

„Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków
w Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi, Mirocicach i Bartoszowinach”

Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

3.       Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:

1.       Wywóz i unieszkodliwianie skratek będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;

2.       Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;

3.       Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

-        wstawienia kontenera Kp- 7 w miejscu wskazanych przez Zamawiającego;

-        opróżniania kontenera zgodnie z umową;

-        oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;

-        naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy.                                       

-        przedkładania sprawozdania o ilości skratek wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz  masie zdeponowanej na składowisku,

-        potwierdzenie faktu przyjęcia skratek na miesięcznych kartach przekazania odpadu;

-        prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów,

Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na   koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy;

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia,

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 19.12.2023 r.),

-        zaakceptowane warunki projektu umowy(zaparafowany) (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego z dnia 19.12.2023 r.),

-        o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wywozie i unieszkodliwianiu skratek w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje.),

-        klauzula RODO

4.       Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – najniższa cena.

5.       Dodatkowe informacje:

5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w wybranej formie:

  • za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 27.12.2023 r. do godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.12.2023 r. o godz. 09.05.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero w takiej formie przesłany.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 657.44 2023-12-19 14:04:00 Postępowanie
treść oferty.doc doc 44.5 2023-12-19 14:04:00 Kryterium
umowa_projekt.pdf pdf 657.29 2023-12-19 14:04:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2023-12-19 14:04:00 Kryterium
wybór_oferty.pdf pdf 378.56 2023-12-29 09:06:34 Publiczna wiadomość
unieważnienie_postępowania.pdf pdf 147.97 2024-01-23 13:51:49 Publiczna wiadomość
unieważnienie_postępowania.pdf pdf 147.97 2024-01-23 13:55:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-23 13:55 Jacek Brożyna Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie_postęp [...].pdf

2024-01-23 13:51 Jacek Brożyna W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie_postęp [...].pdf

2023-12-29 09:06 Jacek Brożyna W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybór_oferty.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków w Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi, Mirocicach i Bartoszowinach Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków w Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi, Mirocicach i Bartoszowinach - cena 1 Mg odpadów skratek 1 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Projekt umowy - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
4 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klazuzula informacyjna RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 197