- Strona główna
- Postępowanie ID 866544
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ON.2710.12.2023 Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz w 2024 roku.
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-19 13:05:00
-
Składania2024-01-04 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-04 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo
1. Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz w 2024 roku.
2. Zamówienie
dot. napraw i remontów nawierzchni jezdni, chodników, mostów,
przepustów i inne, których właścicielem lub zarządcą jest
Gmina Rawicz i obejmuje w szczególności niżej wymienione prace:
1) remonty cząstkowe jezdni, chodników, itp.,
2) remonty przepustów drogowych i mostów,
3) bieżące utrzymanie mostów i terenu przyległego, poboczy,
4) odwodnienie nawierzchni dróg,
5) malowanie i naprawa wiat autobusowych,
6) oraz prace różne związane z przedmiotem zamówienia.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.
4.Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego
5. Zamawiający w zakresie:
a)
pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej
Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które
dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod
numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b)
pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do
komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Aneta Głowacz; w zakresie przedmiotu zamówienia: Aleksandra
Szymanowska, Marzena Brzozowska, Julita Pokryszka
6.
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:0,
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz
mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa
Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: „Bieżące naprawy i reomnty dróg i ulic gminy
Rawicz w 2024 roku ” nr ON.2710.12.2023 prowadzonym w trybie
podstawowym ;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz
art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres
wskazany w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie
będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-09
12:29:21
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie
prawne: 1. Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 2. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Działając na postawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 400 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę. Wszystkie oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Działając na podstawie art. 260 ust 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłoczne informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/866544 |
2024-01-09
12:15:36
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2024-01-05
07:29:51
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
niżej
załączoną
informację
z
dnia
04.01.2024
roku
Załączniki |
2024-01-04
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 400 000,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?