Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-12-2023 08:56:00 |
Składania : | 27-12-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
Postępowanie
prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają
zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Świadczenie
usług pocztowych dla Centrum Usług
Społecznych Starachowicach.
Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług pocztowych, przez co Zamawiający rozumie usługę polegającą
na:
1. przesyłaniu
i dostarczaniu przesyłek pocztowych nierejestrowanych i rejestrowanych, w
obrocie krajowym i zagranicznym, zarówno priorytetowych, jaki i ekonomicznych w
formacie S, M, L;
2. przesyłaniu
i doręczaniu przesyłek pocztowych za potwierdzeniem odbioru zarówno
priorytetowych, jaki i ekonomicznych w formacie S, M, L;
3. przesyłaniu i doręczaniu paczek;
4. zwrocie
przesyłek pocztowych Zamawiającemu po wyczerpaniu możliwości ich dostarczenia
adresatom;
5. bezpłatnej
możliwości śledzenia przesyłki rejestrowanej przez Internet.
Zamawiający określa przesyłki
pocztowe, będące przedmiotem zamówienia jako:
- przesyłka listowa,
nierejestrowana, ekonomiczna w obrocie krajowym – rozumie się jako przesyłkę
nierejestrowaną niebędącą przesyłką najszybszej kategorii (format S, M , L);
- przesyłka listowa,
nierejestrowana priorytetowa w obrocie krajowym - rozumie się jako przesyłkę
nierejestrowaną będącą przesyłką
najszybszej kategorii (format S, M , L);
- przesyłka listowa, polecona
ekonomiczna w obrocie krajowym – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną
niebędącą przesyłką najszybszej kategorii (format S, M , L);
- przesyłka listowa, polecona
priorytetowa, w obrocie krajowym - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną
będącą przesyłką najszybszej kategorii (format S, M , L);
- przesyłka polecona za
potwierdzeniem odbioru, ekonomiczna w obrocie krajowym – rozumie się jako
przesyłkę rejestrowaną niebędącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za
potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, (format S, M ,
L);
- przesyłka polecona za
potwierdzeniem odbioru priorytetowa, w obrocie krajowym – rozumie się jako
przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za
potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, (format S, M ,
L);
- potwierdzenie odbioru przesyłki w
obrocie krajowym – pisemne lub elektroniczne potwierdzenie odebrania przesyłki
rejestrowanej (format S, M, L);
Wymiary przesyłek listowych:
Format
S to przesyłka listowa o masie do 500
g o minimalnych wymiarach strony adresowej 90 x 140mm, maksymalne wymiary
nie mogą przekroczyć: wysokość - 20 mm, długość – 230 mm, szerokość – 160 mm.;
Format
M to przesyłka listowa o masie do
1000 g o minimalnych wymiarach strony adresowej 90 x 140 mm, maksymalne wymiary
nie mogą przekroczyć: wysokość -20 mm, długość – 325 mm, szerokość – 230 mm.
Format
L to przesyłka listowa o masie do
2000 g o minimalnych wymiarach strony adresowej 90 x 140 mm, gdzie suma
długości, szerokości i wysokości przesyłki nie może przekraczać 900 mm, przy
czym największy z wymiarów nie może przekroczyć 600 mm, w formacie rulonu -
suma długości i podwójnej średnicy nie przekracza 1040 mm, przy czym długość
nie może przekroczyć 900 mm.
Adresowanie przesyłek będzie
następowało według wzoru uzgodnionego z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone
zamówienie.
Nadanie przesyłek następować będzie
w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do Wykonawcy w godzinach
urzędowania placówki pocztowej. W przypadku zastrzeżeń
dotyczących dostarczonych przesyłek, Wykonawca wyjaśni je z Zamawiającym. Przy
braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich
nadania, nadanie takich przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym lub w dniu
usunięcia zastrzeżeń.
Upoważniony pracownik Zamawiającego
dostarczy do miejsca wskazanego przez Wykonawcę przesyłki, które będą
przeznaczone do nadania przez Wykonawcę. Miejsce przekazania przesyłek musi
znajdować się w granicach administracyjnych miasta Starachowice.
Data nadania powinna być zgodna z
datą dostarczenia przesyłek do nadania, natomiast zwrot nieodebranych przesyłek
listowych powinien być równoznaczny z zachowaniem terminów przewidzianych w
przepisach powszechnie obowiązującego prawa dotyczących terminów awizacji (w
szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego). W przypadku nieobecności
adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia
przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać
list lub przesyłkę, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki
określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie.
Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca
sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpania
możliwości doręczenia przesyłki przesyłka niezwłocznie zwracana jest
Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata.
Znaczek opłaty pocztowej zastąpi
pieczęć wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza stosowanie opakowań Wykonawcy na
przesyłki, które to uprzednio Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego. W
przypadku braku takich opakowań Zamawiający będzie korzystał ze swoich
opakowań.
Waga przesyłki określona będzie w
stanie zamkniętym.
Wykonawca będzie doręczał do
siedziby Zamawiającego pokwitowanie przez adresata potwierdzenia odbioru
przesyłki, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki.
Wykonawca umożliwia bezpłatną
możliwość śledzenia przesyłki rejestrowanej przez Internet.
Wykonawcy będzie przysługiwało prawo
do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi.
W przypadku zmian cen w cenniku
usług powszechnych, co jednocześnie spowodowałoby zmianę cen przesyłek
wycenionych w niniejszym postępowaniu, Zamawiający po powzięciu takiej
informacji wyrazi na piśmie swoje stanowisko, co do ewentualnych zmian w
cenniku oraz do anektowania umowy.
Wykonawca dostarczy system
umożliwiający prowadzenie elektronicznej książki nadawczej oraz udostępni API
pozwalające na zintegrowanie systemu z systemami zewnętrznymi, zwłaszcza z
posiadanym przez Zamawiającego systemem obiegu dokumentów (EOD) el-Dok firmy
ZETO Lublin. Zamawiający udostępni moduł API stworzony przez dostawcę EOD w
celu dostosowania systemu Wykonawcy.
Szacunkowa ilość przesyłek została określona w załączniku Nr 3 do postępowania.
5.
Termin wykonania przedmiotu
zamówienia
od 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024
r.
6.
Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
niżej wymienione warunki postępowania:
a) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz
osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
Wykonawca powinien złożyć podpisane oświadczenia, zgodne z
wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.
Zapłata nastąpi przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP,
split payment) w terminie 21 dni kalendarzowych od daty prawidłowo wystawionej
faktury.
Ponadto w związku z centralizacją
VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały
dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w
Starachowicach.
Dodatkowo od dnia 01.07.2024 r.
Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych.
9.1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie podpisana umowa.
9.2. Zamawiający zastrzega że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-21 09:23 | Iwona Sołyga | W załączeniu Zamawiający przesyła odpowiedzi na zadane pytania |
Komunikaty