Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAZ-Z.272.79.2023 Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

Departament Zamówień Publicznych i Administracji
Województwo Pomorskie
Termin:
Zamieszczenia : 18-12-2023 15:14:00
Składania : 06-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-03-2024 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 955.38 2023-12-18 15:14:00 Postępowanie
SWZ - załączniki do edycji.docx docx 170.76 2023-12-18 15:14:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1150.17 2023-12-18 15:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Projekt Aranżacji Wyposażenia Wnętrz Biurowych w budynku UMWP.doc doc 12534.5 2023-12-18 15:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Projektu Aranżacni Wyposażenia Wnętrz Biurowych w budynku UMWP.pdf pdf 10783.49 2023-12-18 15:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - JEDZ.xml xml 91.35 2023-12-18 15:14:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 970.1 2024-01-10 10:14:11 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 177.03 2024-01-10 10:14:11 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o Zmianie ogłoszenia.pdf pdf 970.1 2024-01-17 13:08:47 Publiczna wiadomość
Zmiana Treści SWZ.pdf pdf 173.27 2024-01-17 13:08:47 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi oraz informacja o zmianie zapisów SWZ do postepowania DAZ-Z.272.79.23.pdf pdf 3972.05 2024-01-31 10:34:39 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 137.79 2024-01-31 10:34:39 Publiczna wiadomość
Częsciowo Zaktualizowany załącznik nr 2 do OPZ-usunięte strony-połączono.pdf pdf 893.96 2024-01-31 10:34:39 Publiczna wiadomość
Zaktualizowany OPZ- Projekt aranżacji wnętrz biurowych.pdf pdf 1070.34 2024-01-31 10:34:39 Publiczna wiadomość
Aktualny Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 63.78 2024-01-31 10:34:39 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 374.66 2024-03-06 13:24:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-06 13:24 Departament Zamówień Publicznych i Administracji informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia przeznaczono kwotę 758 313,45 zł
2024-01-31 10:34 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz informację o zmianie zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami Zamówienia.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Częsciowo Zaktualizo [...].pdf

Zaktualizowany OPZ- [...].pdf

Aktualny Załącznik n [...].docx

2024-01-17 13:08 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zamawiający informuje o zmianie treści SWZ.

Ogłoszenie o Zmianie [...].pdf

Zmiana Treści SWZ.pd [...].pdf

2024-01-10 10:14 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zamawiający informuje o zmianie treści SWZ.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2179