Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg miejskich w ul. Krótkiej oraz Piekarskiej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z oświetleniem

Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2017 10:05:45
Składania : 30-06-2017 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki, dnia 23 czerwca 2017 roku



Zapytanie ofertowe


na wykonanie zadania pn: „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg miejskich w ul. Krótkiej oraz Piekarskiej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz
z oświetleniem”, oznaczenie sprawy: WPI.3033.5.2017.

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30
tel.(22) 51 22 230; faks: (22) 51 22 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg miejskich w ul. Krótkiej oraz Piekarskiej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z oświetleniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy
do 20 grudnia 2017 roku.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego
oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
5. Wykonawca składa ofertę drogę elektroniczną.
6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej na adres:
URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
z dopiskiem:
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg miejskich
w ul. Krótkiej oraz Piekarskiej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz
z oświetleniem”, oznaczenie sprawy: WPI.3033.5.2017.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, przesyłając je za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową nie później niż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego Zapytania na powołanej Platformie zakupowej i/lub w Bazie konkurencyjności.
8. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 7, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
9. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Dariusz Brzeziński.

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami
w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 30 czerwca 2017 roku.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
5. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną
za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
2. Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następujące dokumenty:
na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (formularz wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: co najmniej jedną osobą na stanowisko projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie.
3. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
4. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
5. Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty wykazu osób lub nie złożenie informacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, jako nie spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i wykluczeniem Wykonawcy z postępowania bez wzywania do uzupełnienia brakującego dokumentu lub wyjaśnienia dokumentu załączonego do oferty.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów
1 Cena 100% 10


Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto oferty, o której mowa w Rozdziale VIII ust. 1 Zapytania ofertowego;
2. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 10 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 10 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo – cena oferty ocenianej.

3. Oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.

X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 - Formularz oferty,
3) Załącznik nr 3 - Formularz wykazu osób,
4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty.doc doc 66.5 2017-06-23 10:05:45 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1418.56 2017-06-23 10:05:45 Postępowanie
umowa_wzór.pdf pdf 4483.66 2017-06-23 10:05:45 Postępowanie
Wykaz osób.doc doc 66 2017-06-23 10:05:45 Postępowanie
załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.7z 7z 7246.54 2017-06-23 10:05:45 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1887.42 2017-06-23 10:05:45 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1418.56 2017-06-23 10:05:45 Przedmiot zamówienia
załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.7z 7z 7246.54 2017-06-23 10:05:45 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty.doc doc 66.5 2017-06-23 10:05:45 Kryterium
Wykaz osób.doc doc 66 2017-06-23 10:05:45 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg miejskich w ul. Krótkiej oraz Piekarskiej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z oświetleniem Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg miejskich w ul. Krótkiej oraz Piekarskiej

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

załączniki do Opisu [...].7z

2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena - ocena ofert zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym

Formularz oferty.doc

Wykaz osób.doc

(0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 180