Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAG-PK-261-18/23 "Dostawa oraz montaż części zamiennych do central wentylacyjnych firmy SWEGON zlokalizowanych w Muzeum Śląskim przy ul. T. Dobrowolskiego 1 Katowice.”

Patryk Kudra
Muzeum Śląskie w Katowicach Oddział: Techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2023 23:06:00
Składania : 20-12-2023 12:05:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.:

"Dostawa oraz montaż części zamiennych do central wentylacyjnych firmy SWEGON zlokalizowanych w Muzeum Śląskim przy ul. T. Dobrowolskiego 1 Katowice.”


Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 OPZ do niniejszego postępowania:

Zamawiający wymaga:

  • warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
  • termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert,
  • Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny brutto oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków, ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku VAT (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej wyliczona wartość oferty winna być traktowana jako brutto. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej kwota wynagrodzenia brutto podana w ofercie będzie pomniejszona o należne zaliczki na podatek, składki na ubezpieczenia społeczne oraz inne obciążenia, zgodnie z właściwymi przepisami. Podana w ofercie cena całkowita brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania;

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty

Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Pozostałe informacje:

  • Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez Wykonawców oferty; 
  • Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert – niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego;
  • W przypadku, gdy umowę będzie podpisywała osoba nieuprawniona do reprezentacji podmiotu, Wykonawca musi dostarczyć przed podpisaniem umowy stosowne pełnomocnictwo.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez  Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Informacje dot. ochrony danych osobowych zawiera załącznik RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Częsci zamienne.pdf pdf 91.63 2023-12-14 23:06:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Wzór umowy.pdf pdf 254.59 2023-12-14 23:06:00 Kryterium
Załącznik nr 2 Procedury Rodo.pdf pdf 238.89 2023-12-14 23:06:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 28.12.2023 od dnia otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Procedura RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z RODO wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 Proce [...].pdf

(0)
6 Wzór umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się oraz akceptację warunków umowy wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 Wzó [...].pdf

(0)
7 Opis przedmiotu zamówenia - Proszę potwierdzić zapoznanie się z OPZ wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 1 Częsc [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 163