Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-12-2023 09:49:00 |
Składania : | 20-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na naprawie podłogi w sali do tenisa stołowego w obiekcie hali sportowo-widowiskowej przy al. Grunwaldzkiej 135 w Elblągu
Szczegółowy zakres zamówienia:
1) wymiary sali: 20,20 m x 16,40 m, powierzchnia: 331 m2
2) zakres prac:
a) demontaż i zabezpieczenie kanałów teletechnicznych;
b) wyrównanie (szlifowanie) podłogi;
c) montaż wykładziny poprzez klejenie do istniejącego podłoża klejem elastycznym;
d) spawanie wykładziny automatem spawalniczym;
e) instalacja listew przyściennych.
3) wymagana wykładzina: wykładzina sportowa PCV - Gerflor Taraflex Evolution (lub równoważna – zgodna z parametrami określonymi poniżej) o grubości całkowitej 7,5 mm, kolor: bordowy lub czerwony.
Wymagania - parametry dotyczące wykładziny:
1) Grubość całkowita min. 7,5mm;
2) Warstwa użytkowa (PCV) grubość min. 2 mm;
3) Warstwa spodnia (sprężysta) z pianki PCV – 4,9 mm;
4) Ognioodporność – min. Cfl-s1 (wg EN 13 501-1);
5) Klasa formaldehydów – E1;
6) Brak zawartości pentachlorofenu (PCP);
7) Odporność na zarysowania, ścieranie ≤ 350mg (wg EN ISO 5470-1);
8) Odporność na wgniecenia ≤ 0,5 mm (wg EN 1516);
9) Odporność na poślizg (wskaźnik przesuwania) – min. 105 (wg EN 13 036-4);
10) Amortyzacja wstrząsów – min. 32% (Grupa P1) (wg EN 14 808);
11) Kolor: czerwony lub bordowy;
12) Wykładzina musi posiadać:
- atest higieniczny PZH;
- deklarację właściwości użytkowych;
- autoryzację producenta wykładziny dla Wykonawcy.
TERMIN WYKONANIA: do 30.01.2024 r.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu zakończenia prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o powodach zmiany terminu zakończenia prac.
WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z zachowaniem wymogów technologicznych i materiałowych.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, jak również za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dopuszczenie do wykonywania prac będących przedmiotem umowy przez osoby nie posiadające wymaganych obowiązującymi przepisami uprawnień i ewentualne następstwa ich działań.
4. Prace muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż.
5. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania Umowy posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z jej realizacją.
ROZLICZENIE
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonane w poniższy sposób:
1) zaliczka w wysokości 90% wartości zamówienia- płatna przelewem, w terminie do 27.12.2023 r. na podstawie poprawnie dostarczonej faktury zaliczkowej do Zamawiającego;
2) 10% wartości zamówienia- płatne w ciągu 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury końcowej wystawionej przez Wykonawcę po wykonaniu usługi na podstawie Protokołu odbioru prac.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-22 08:32 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie „DA.2611.2.29.2023.OS Wykonanie usługi polegającej na naprawie podłogi w sali do tenisa stołowego w obiekcie hali sportowo-widowiskowej przy al. Grunwaldzkiej 135 w Elblągu” zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: GP Sport Marketing sp. z o.o., z siedzibą w 39-300 Mielec, ul. Teligi 56, wartość oferty: 94 433,25 zł brutto |
Komunikaty