Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług pralniczych dla Szkoły Policji w Słupsku

Ireneusz Pawłoś
Szkoła Policji w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2023 17:13:00
Składania : 19-12-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


WYMAGANIA I SPECYFIKACJA

1) Zapytania ofertowe na dostawy oraz usługi dla Szkoły Policji w Słupsku  zamieszczone na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane winny sposób niż poprzez formularz na stronie postępowania).

2) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki (w tym np. ogólne warunki umowy) widoczne są na stronie danego postępowania, a wykonawca składając ofertę akceptuje wymagania zawarte w tych dokumentach i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

3) Podana cena towaru, usługi lub roboty musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto, z wyjątkiem sytuacji gdy Zamawiający w konkretnym postępowaniu ustali inny sposób obliczenia ceny.

4) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego/aukcji i złożoną przez wykonawcę ofertą, odsyłany jest na koszt wykonawcy.

5) Zamawiający w toku badania i oceny ofert ma prawo żądać wyjaśnień treści oferty, w tym również w zakresie sposobu kalkulacji ceny ofertowej, w celu wyeliminowania ofert niespełniających wymogów określonych w specyfikacji zamówienia oraz ofert zawierających rażąco niską cenę lub błędy w obliczeniu ceny.

6) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Szkoła Policji w Słupsku ma prawo nie wziąć pod uwagę oferty złożonej przez wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejsze zamówienie na rzecz Szkoła Policji w Słupsku, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (w szczególności gdy naliczono karę umowną, odstąpiono od umowy).

7) W przypadku przekroczenia zabezpieczonych środków Szkoła Policji w Słupsku może zarządzić licytację dla Wykonawców, którzy złożyli ofertę w postępowaniu.

UWAGA:

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.

Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W przypadku braku zgody na powyższe warunki nie należy składać oferty.

Dostawca składając ofertę oświadcza że:

             1)     jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,

2)     prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem,

3)     posiada wszelkie niezbędne środki do wykonania przedmiotu niniejszej umowy w sposób gwarantujący jej wykonanie z należytą starannością.

4)     posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

5)     zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikami  i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz uzyskał niezbędne informacje do przygotowania oferty,

6)     wymagania stawiane wykonawcy oraz ogólne warunki umowy zostały przez niego zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

7)     zamówienie wykona w terminie wymaganym przez Zamawiającego,

8)     w przypadku wyboru jego oferty przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu aktualny odpisz właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu.

9)     posiada wszelkie niezbędne przewidziane przepisami prawa uprawnienia oraz zezwolenia wymagane przy wykonywaniu usług i przedłoży je Zamawiającemu przed zawarciem umowy.

 

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1605, 1720) niniejsze zamówienie nie podlega przepisom tejże ustawy - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł.


Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Dostawca.

Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych na realizację jakiejkolwiek części zamówienia oraz zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego

Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi, w tym m. in. koszty dojazdu, zastosowanych środków itp.

Termin realizacji usługi w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia do 31 grudnia 2024 r.

Załącznikami do zapytania ofertowego stanowiącymi jego integralną część są:

 

Ogólne warunki umowy – załącznik nr 1

Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2

Zlecenie wykonania usług – załącznik nr 3

Dowód zdawczo – odbiorczy asortymentu – załącznik nr 4

Protokół odbioru usług – załącznik nr 5

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - ogólne warunki umowy.pdf pdf 440.31 2023-12-13 17:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 202.76 2023-12-13 17:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Zlecenie wykonania usług.pdf pdf 35.5 2023-12-13 17:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - dowód zdawczo - odbiorczy asortymentu.pdf pdf 67.39 2023-12-13 17:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - protokół odbioru usług.pdf pdf 63.84 2023-12-13 17:13:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi pralnicze asortymentu z Punktu Wymiany Pościeli Ilość kg wskazana w zapytaniu stanowi maksymalną wagę asortymentu jaki zostanie przekazany do wykonania usług w okresie obowiązywania umowy 25000 kg Szkoła Policji w Słupsku
ul. Jana Kilińskiego 42
76-200, Słupsk
(0)
2 Usługi pralnicze asortymentu z Sekcji Żywnościowej Ilość kg wskazana w zapytaniu stanowi maksymalną wagę asortymentu jaki zostanie przekazany do wykonania usług w okresie obowiązywania umowy 4000 kg - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji od 2 stycznia do 31 grudnia 2024 r. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 187