Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby PUP

Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2023 14:06:00
Składania : 15-12-2023 13:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
stojak-do-ksiazek-podporka-na-ksiazki.jpg jpg 22.84 2023-12-13 14:06:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z wyboru ofery.pdf pdf 19.81 2023-12-18 11:05:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-18 11:05 Anna Rusinek Informacja z wyboru oferty najkorzystniejszej

Informacja z wyboru [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zszywki Zszywki 24/6 miedziane/metalizowane, 10 pudełek w jednym zbiorczym opakowaniu. 20 opak. - (0)
2 Rozszywacz Rozszywacz do zszywek biurowych 10 szt. - (0)
3 Klej w sztyfcie Klej do papieru, 20g/21g 20 szt. - (0)
4 Grafity do ołówka 0,5 mm HB/B 10 opak. - (0)
5 Cienkopis czarny Cienkopis 0,4 mm kolor czarny, Stabilo 30 szt. - (0)
6 Taśma klejąca wąska Wąska taśma klejąca, biurowa 18mm, w opakowaniu typu słupek po 8 szt. 20 opak. - (0)
7 Marker czrny Marker czarny permanentny okrągły, Pentel 20 szt. - (0)
8 Etykiety samoprzylepne arkusz A4, 100 szt. w opakowaniu, 1 szt. etykiety na arkuszu. Możliwość zadruku w drukarkach laserowych, atramentowych i kserokopiarkach 20 opak. - (0)
9 Karteczki samoprzylepne karteczki 75x75 mm, 100 kartek w bloczku 30 szt. - (0)
10 Ołówek automatyczny Pentel 0,5 mm 10 szt. - (0)
11 Brulion A5 Twarda oprawa, 96 kartek 10 szt. - (0)
12 Pinezki beczułki Pinezki do tablicy korkowej, typu beczułki, 50 szt. w opakowaniu 5 opak. - (0)
13 Fastykuła/Fascykuła archiwizacyjna Format A4, bezkwasowa, okładki z tektury z otworami na tasiemki, gramatura minimum 700g/m2. Tasiemki w komplecie. 28 szt. - (0)
14 Teczka z klipsem A5 Wykonana z folii PCV, środek usztywniony tekturą, wyposażona w klips zaciskowy ząbkowany. Teczka zamykana. 2 szt. - (0)
15 Zakładki indeksujące Zakładki strzałki, 5 kol. x 25 szt. Grand 20 szt. - (0)
16 Kostka papierowa Kostka biała papierowa, klejona lub nieklejona, 85x85 mm. 20 szt. - (0)
17 Podpórka/stojak na książki Metalowy, kolor dowolny. Zdjęcie produktu w załączeniu.

stojak-do-ksiazek-po [...].jpg

20 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "Tak" (0)
3 Termin realizacji - do 27.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "Tak" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub " Tak" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 207