Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-12-2023 11:53:00 |
Składania : | 18-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-12-2023 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Działając na podstawie art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz.
U. 2023 roku poz. 1605 ze zm.) zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.
W sprawie zamówienia informacji udzielają:
1. w zakresie przedmiotu zamówienia – Elżbieta Skrzypek , tel. 65 616 49 84 wew. 422, Monika Ryba , tel. 65 616 49 84 wew. 424,
2. w zakresie treści zapytania ofertowego – Aneta Głowacz, tel. 65 616 49 87 wew. 423,
3.
w zakresie działania
platformy zakupowej (w tym złożenia oferty) informacji udziela Centrum Wsparcia Klienta firmy Open
Nexus Sp. z o.o. pod numerem telefonu
61 679 19 00.
W załączeniu:
1. Zapytanie ofertowe
2. Projekt umowy - zał. nr 1
3. zdjęcia pomieszczenia oraz rzut pomieszczeń – zał. nr 2
2023-12-18 12:36 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
rozdziału
VII
pkt
8
zapytania
ofertowego
nr
ON.2713.67.2023
Zamawiający
–
Gmina
Rawicz
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
pn.:
„Opracowanie
pełnobranżowej
dokumentacji
na
aranżację
strefy
Punktu
Obsługi
Klienta
w
budynku
UMG
Rawiczu
przy
ul.
Piłsudskiego
21
w
Rawiczu” Uzasadnienie: W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę. Złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty