Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-12-2023 09:32:00 |
Składania : | 18-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej minikoparki (rok produkcji 2023). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych. Wymagany termin gwarancji : 36 miesięcy lub 3000 mth, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 2. Kod CPV: 43261000-0 koparki mechaniczne 3. Termin realizacji: do dnia 28.12.2023 r. 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. 6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm). 8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych. 3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-19 14:21 | Patrycja Kandyba | Raport wyboru oferty |
2023-12-18 11:46 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
2023-12-14 16:55 | Patrycja Kandyba | Wyjaśnienia treści MP |
Komunikaty