Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZ/261/255/2023 Dostawa, montaż i uruchomienie układu aktywnej kompensacji mocy biernej na terenie dyrekcji PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2023 14:26:00
Składania : 15-12-2023 14:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 14:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Przedmiot zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie układu aktywnej kompensacji mocy biernej na terenie dyrekcji PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej (ul. Pokoju 13, 41-709 Ruda Śląska)

Usługa obejmuje wykonanie układu kompensacji mocy biernej aktywnej w oparciu o urządzenie ASTec SVG50 zabudowanego w szafie rakowej. Urządzenie należy zabudować wraz z trzema przekładnikami prądowymi (w osobnej szafce) dostosowanymi do obciążenia w istniejącej rozdzielni.
W ramach zadania trzeba wykonać trasy kablowe na których należy ułożyć i podłączyć odpowiednie przewody do rozdzielni głównej zlokalizowanej do 30m od urządzenia.
Układ należy przetestować, uruchomić i oddać do eksploatacji.
Należy wykonać odpowiednią dokumentację powykonawczą wraz ze schematami podłączenia i niezbędnymi ustawieniami.

UWAGA! 
Przed przystąpieniem do przetargu obowiązkowa jest wizja lokalna w terenie ustalona na dzień 14.12.2023r. w  godzinach: 9.00-13.00 (po uprzednim ustaleniu godziny z Panem Piotrem Bartoszek tel. 695-401-110) w celu zapoznania się z warunkami związanymi z przedmiotem zamówienia oraz pozyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji usługi. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Po odbytej wizji, Wykonawca otrzyma od Zamawiajacego druk potwierdzający odbycie wizji, którego skan należy załączyć do oferty.

CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ NETTO (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.

Termin realizacji zamówienia- do dnia 29.12.2023r.

Sposób realizacji zamówienia - podstawą realizacji usługi  będzie zamówienie wysłane wybranemu Wykonawcy odrębnym pismem (pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę).

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert jest: Monika Mikoszek tel. 32/34-24-269, tel. kom. 695569296.

Warunki udziału w postępowaniu - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b)  Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował  zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
g) Wykonawców, którzy zostali  skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.

Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus. 

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Tryb oceny ofert -  
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. 
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
 - pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień       
  Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników,podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie:"KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KLAUZULA RODO ART 14x.pdf pdf 20.8 2023-12-12 14:26:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO ART 13x.pdf pdf 18.9 2023-12-12 14:26:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-12-18 15:37 PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej M.M. Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia wybraliśmy Wykonawcę: ENEL-AUTOMATYKA Sp. z o.o. - Gliwice, oferowana cena netto wykonania usługi: 22 500,00 zł
2023-12-14 14:58 PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej M.M. W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy , Zamawiający informuje co następuje:
PYTANIE: Można zastosować urządzenie równoważne co do skuteczności działania kompensatora aktywnego SVG 50 kVarów?
ODPOWEDŹ: Zamawiający nie dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa, montaż i uruchomienie układu aktywnej kompensacji mocy biernej na terenie dyrekcji PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej (ul. Pokoju 13, 41-709 Ruda Śląska) zgodnie z przedmiotem zamówienia 1 usługa Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
ul. Pokoju 13
41-709 , Ruda Śląska
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej - Zamawiający wymaga załączenia pliku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 198