Postępowanie: IZiG.271.20.2023 Usługa administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Sulęcin

Alicja Dominik
Gmina Sulęcin
Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2023 09:01:00
Składania: 15-12-2023 09:30:00
Tryb: PL - Zamówienie z wolnej ręki
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający zaprasza do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304 ustawy PZP.

Wszelka komunikacja, w tym przekazywanie dokumentów w toku negocjacji, odbywa się za pomocą przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

 

W załączeniu do postępowania zostaje zamieszczone Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy prawo zamówień(pzp).

Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 pzp.

Zaproszenie do negocjacji wraz z dokumentacją niezbędną do przeprowadzenia postępowania, w tym projekt umowy, zostanie przekazane bezpośrednio Wykonawcy.

Termin wskazany jako termin składania ofert, jest terminem negocjacji.

Pliki należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym


Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.pdf pdf 53.29 2023-12-12 09:01:00 Postępowanie
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 63.91 2024-03-04 11:44:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-04 11:44 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

Liczba odsłon strony: 138