Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGK.7021.24.2023 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dobrzyniewo Duże

Michał Gabrel
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2023 08:35:00
Składania : 20-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 20-12-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Dobrzyniewo Duże, dnia 12.12.2023r.

RGK.7021.24.2023

 

Zapytanie ofertowe
dot. konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dobrzyniewo Duże

 

1. Nazwa i adres zamawiającego

Gmina  Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. (85) 742 81 55, fax (85)719 71 47.

 

2. Tryb zamówienia

Zamówienie o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy pzp, tj.130 tys. złotych.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszcza się opis warunków zamówienia

Opis warunków zamówienia w formie elektronicznej umieszczono jako załączniki do zaproszenia na stronie:  https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,

4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dobrzyniewo Duże.

Dokładny zakres prac zawiera druk umowy wraz z załącznikami.

Liczba lamp oświetleniowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże wynosi około 1300 sztuk (oświetlenie sodowe).

 

5. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:

- posiada stosowne uprawnienia (w tym elektryczne i do prac na sieci PGE Dystrybucja S.A.), posiada stosowną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację zamówienia.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)      aktualny odpis z KRS lub CEIDG wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)      wskazanie osoby, która będzie kierowała konserwacją oświetlenia ulicznego wraz
z oświadczeniem o posiadaniu przez nią właściwych uprawnień.

Oświadczenia i wykazy należy złożyć w oryginale, a pozostałe w/w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena ryczałtowa brutto za miesiąc.

8. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę wraz z załącznikami (aktualny odpis z KRS lub CEIDG wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wskazanie osoby, która będzie kierowała konserwacją oświetlenia ulicznego wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez nią właściwych uprawnień) należy składać elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo   –  w terminie: do dnia 20 grudnia 2023 r. do godz. 10:00.

9.  Klauzula  informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)            Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta

2)            Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn:  „Budowa linii oświetlenia ulicznego” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

3)            odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

4)            Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

5)            obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

6)            w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7)            posiada Pani/Pan:

−             na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−             na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−             na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−             prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8)            nie przysługuje Pani/Panu:

−             w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−             prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−             na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Projekt umowy.pdf pdf 294.1 2023-12-12 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Zestawienie czynności wchodzących w zakres konserwacji oświetlenia ulicznego - zał. nr 1 do umowy.pdf pdf 156.91 2023-12-12 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy z załącznikami ofertowego.pdf pdf 410.24 2023-12-12 08:35:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 143.01 2023-12-27 08:20:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty..pdf pdf 248.24 2023-12-27 08:20:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-27 08:20 Michał Gabrel Informacja o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-12-27 08:20 Michał Gabrel Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 237